سامسونگ و دانشگاه سن‌فرانسیسکو آزمایشگاهی را برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های تندرستی ایجاد می‌کنند

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
این روزها اغلب کمپانی‌های پیشرو در تولید ابزارهای هوشمند قابل حمل، سعی در تعبیه قابلیت‌های مربوط به کنترل سلامتی و تندرستی در محصولات خود مخصوصا گجت‌های پوشیدنی دارند. سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و در حال برداشتن اولین قدم‌ها در این مورد است.
تبلیغات

کمپانی کره‌ای در حال توسعه‌ی فناوری مربوط به کنترل سلامتی در ابزار‌های قابل حمل مخصوص به خود است، اما به‌واقع این کمپانی ابزار‌های لازم برای انجام فعالیت‌های متعدد و متنوع را ندارد. از طرف دیگر کمپانی‌ها و موسسات مختلفی وجود دارند که ایده‌های مختلفی را در این زمینه توسعه می‌دهند. ازاین‌رو کمپانی کره‌ای درصدد همکاری با دانشگاه سن‌فرانسیسکو برآمده است تا در کنار این دانشگاه آزمایشگاهی را برای توسعه‌ی راهکارهای کنترل سلامتی توسعه دهند.

آزمایشگاه مورد نظر تبدیل به مکانی برای توسعه و آزمایش محصولات مرتبط با بحث سلامت خواهد بود. اپلیکیشن‌های توسعه داده شده قادرند تا از امکانات موجود در گجت‌های پوشیدنی یا سرویس‌های ابری برای پیشبرد طرح‌های خود استفاده نمایند. لازم به‌ذکر است که سامسونگ برای ارائه‌ی محصولاتی در این حوزه تا راه‌اندازی کامل این مرکز صبر نکرده و در آینده‌ای نزدیک محصولاتی را مرتبط با این حوزه به بازار عرضه خواهد کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بارسلونا که تا دو روز دیگر رسما شروع به کار می‌کند از نسل جدید ساعت هوشمند خود پرده بردارد. شاید یکی از قابلیت‌های اضافه شده به نسل جدید ساعت هوشمند Galaxy Gear پشتیبانی بیشتر از امکانات مربوط به سلامت و تندرستی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات