سونی یک محصول شگفت انگیز را به کنگره جهانی موبایل می‌آورد

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
سونی خود را برای کنگره جهانی موبایل آماده کرده است و از طریق یک نامه تبلیغاتی اعلام نموده که قصد دارد یک محصول خارق‌العاده و کاملا متفاوت را به بارسلونا بیاورد. اما این محصول خارق‌العاده چه چیز می‌تواند باشد؟
تبلیغات

سونی در سال‌های گذشته از همین عبارت شگفت انگیز یا نامتعارف برای دو تلفن Xperia Z و Xperia Z1 استفاده نموده بود. امسال نیز از همین عبارت برای نسل بعدی تلفن هوشمند خود که از آن با نام Sirius یا Xperia Z2 یاد می‌شود، استفاده کرده است. پیش از این اطلاعات بسیاری در باره Z2 فاش شد. این تلفن که نام مدل آن Sony D6503 گزارش شده، از ظاهر مشابه Xperia Z2 برخوردار است؛ اما از نظر سخت افزاری و قدرت تصویر برداری ارتقاء یافته است.

سونی در این آگهی از تصاویری استفاده نموده که احتمالا به ژست‌های حرکتی جدید این شرکت در رابط کاربری، اشاره دارند. شاید این آگهی نشان دهند این موضوع باشد که کمپانی ژاپنی قصد دارد از نسخه جدید رابط کاربری خود در نسل جدید تلفن‌های اکسپریا رونمایی کند.

سونی دو روز دیگر کنفرانس اختصاصی خود برای معرفی جایگزین Xperia Z1 را برگزار خواهد کرد و ما نیز قصد داریم پوشش زنده آن را ارایه کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات مربوط به پرچمدار جدید سونی را در اختیار شما قرار دهیم.

روز گذشته اطلاعاتی بدست آمد که نشان می‌داد، سونی در کنگره جهانی موبایل علاوه بر اکسپریا Z2 از نسل دوم فبلت خود با نام Z2 Ultra نیز پرده بر خواهد داشت.

براساس آخرین اطلاعات بدست آمده، تلفن اکسپریا Z2 مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتز، حافظه رم ۳ گیگابایت و دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات