آیا اکسپریا Z2 اولترا به‌همراه اکسپریا Z2 و تبلت Z2 اکسپریا معرفی خواهد شد؟

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا، اخبار و شایعات در حوزه‌ی محصولات کمپانی‌های تولیدکننده‌ی تبلت‌ها وتلفن‌های‌هوشمند نیز افزایش می‌یابد. یکی از این کمپانی‌ها سونی است. مطمئناً در هفته‌ی جاری تصاویر مربوط به تبلت اکسپریا Z2 را مشاهده کردید که توسط GadgetLeaks@ در توییتر منتشر شد. براساس توییت دیگری که توسط حساب‌کاربری GagdetLeaks@ منتشر شده است، شاید در روزهای آتی شاهد انتشار اخباری در مورد اکسپریا Z اولترا نیز باشیم.
تبلیغات

همانطور که در توییت زیر مشاهده می‌کنید، وعده‌ی معرفی اکسپریا Z2 اولترا و اکسپریا Z2 همراه با تبلت Z2 اکسپریا داده شده است:

Expect an Xperia Z2 Ultra and Xperia Z2 alongside Xperia Tablet Z2.— Gadget Leaks (@gadgetleaks) February 20, 2014

اما نکته‌ای که به وضوح در این مورد به آن اشاره نشده است، در مورد زمان عرضه‌ی این محصولات است که شاعبه‌ی مشاهده‌ی هر سه محصول در کنفرانس موبایل بارسلونا را افزایش می‌دهد. مفاهیم متعددی را می‌توان از این پیام استنباط کرد که از جمله‌ی آن ارائه‌ی این محصولات در در برنامه‌ای ادامه‌دار است. یعنی سونی در نظر دارد تا این محصولات را به نوبت و بازه‌ی زمانی چندین ماهه به بازار عرضه کند. با توجه به زیبایی‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ی نسل پیشین اکسپریا Z اولترا، کاربران مشتاقانه در انتظار عرضه‌ی اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و ویژگی‌های این تلفن‌هوشمند هستند.

در بروزرسانی‌های مکرری که در حساب‌کاربری توییتر GadgetLeaks@ به انجام رسیده است، صحت و عدم صحت این مطلب تکذیب یا تأیید شده است. اما در نهایت با تأیید وجود اکسپریا Z2 اولترا، زمان معرفی آن نامعلوم عنوان شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات