سامسونگ تراشه اگزینوس‌ جدید خود را در MWC 2014 معرفی خواهد کرد

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا تا حال اخبار مربوط به عرضه‌ی تراشه‌ی 64 بیتی از سری اگزینوس را شنیده‌اید، گویا سامسونگ در نظر دارد تا این تراشه را در مراسم خود در جریان برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا معرفی کند. حتی اخباری در مورد استفاده از این تراشه در گلکسی S5 نیز منتشر شده بود.
تبلیغات

امروز تصویری در صفحه‌ی رسمی اگزینوس در توییتر قرار گرفت که نشان از عرضه‌ی تراشه‌ی جدیدی از این کمپانی با نام Exynos Infinity در کنفرانس موبایل بارسلونا دارد. این تصویر با جمله‌ای به شکل زیر همراهی شده است.

در ادامه‌ی عرضه‌ی محصولات پرچمدار و خلاقانه، ما آخرین نوآوری‌های خود را به شما ارزانی خواهیم داشت. منتظر باشید.

Continuing our market-leading innovation and leadership, we bring you our latest innovations. Please stay tuned. pic.twitter.com/QJcg8cjfs0— SamsungExynos (@SamsungExynos) February 19, 2014

مطمئنا به‌دلیل انتشار اخباری در مورد گلکسی S5 از احتمال معرفی آن در مراسم Unpacked5 در جریان برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا اطلاع دارید. مطمئنا همزمانی معرفی این دو محصول از کمپانی کره‌ای امری اتفاقی نیست و می‌توان انتظار داشت تا در برخی از نمونه‌های عرضه شده از این تلفن‌هوشمند شاهد استفاده از تراشه‌ی جدید این کمپانی باشیم.

یقینا نمی‌توان از هم‌اکنون در مورد 64 بیتی بودن این تراشه اظهار نظر کرد، اما در صورتی که تراشه‌ی جدید سامسونگ 64 بیتی باشد،  وجود صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن QHD نیز  نمی‌تواند چالش پردازشی سنگینی برای این تراشه باشد.

باید 4 روز دیگر به انتظار بنشینیم و منتظر مراسم سامسونگ در 5 اسفندماه باشیم تا اطلاعات دقیق‌تری از این تراشه و نسل جدید پرچمدار آتی سامسونگ به‌دست آوریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات