تماشا کنید: معرفی یک تلفن‌هوشمند و دو تبلت اندرویدی از هوآوی با یک تیزر ویدئویی جالب توجه

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا تا به حال نام هوآوی را شنیده‌اید. این کمپانی چینی در سال‌های اخیر تلاش‌های بی‌شاعبه‌ای را برای جلب نظر کاربران در بازار‌های غربی انجام داده است که می‌توان این فعالیت را در محصولات ارائه شده توسط این کمپانی به بازار مشاهده کرد. این کمپانی در جریان برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا سه محصول جدید را رونمایی خواهد کرد، اما این کمپانی یکی از نامعقو‌ل‌ترین روش‌ها را برای تهیه فیلم تبلیغاتی خود به‌کار برده است.
تبلیغات

این ویدئو نشان‌دهنده‌ی تلفن‌هوشمندی شبیه به آیفون است که اپلیکیشنی مشابه سیری در آن در حال اجرا است. مطمئنا شاید فکر کنید که این ایده مربوط به معرفی یکی از تلفن‌های‌هوشمند اپل است، اما از درون آن معرفی محصولات هوآوی ظهور خواهد کرد. اما به‌واقع چرا هوآوی این ایده را برای معرفی محصولات خود بکار برده است؟

اطلاعاتی که با توجه به این ویدئو درباره‌ی محصولات هوآوی قابل درک است، شامل مواردی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در این تبلیغ نوید استفاده از یک طراحی باریک در کنار باتری عظیم‌الجثه در تبلت هوآوی داده شده است. همچنین می‌توان به تلفن‌هوشمندی اشاره کرد که قرار است با یک دوربین قوی در جلوی تلفن‌هوشمند به بازار عرضه گردد، اما جزئیاتی از فاکتورهای اساسی این دوربین عنوان نشده است. در آخر نیز به ویژگی‌های تبلت‌ دیگری اشاره شده است که حاوی اطلاعاتی در مورد قابلیت استفاده از بهترین تجربه‌ی کاربری در زمینه‌ی سرگرمی است. همانطور که ملاحظه می‌کنید هیچ یک از ویژگی‌های برشمرده شامل اطلاعات روشنی نیست.

مطمئنا می‌توان جذاب‌ترین نکته‌ی این تیزر تبلیغاتی را در نامفهوم بودن و دلیل استفاده از یک تلفن‌هوشمند و اپلیکیشنی مشابه به محصولات اپل عنوان کرد! هرچند شاید شاهد محصولات بسیار خوبی نیز از هوآوی باشیم. این کمپانی ید طولایی در تولید تجهیزات مخابراتی دارد و در حال تلاش برای انتقال این تجربیات به تولید تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها است. باید تا آغاز کنفرانس موبایل بارسلونا صبر کنیم تا شاهد عرضه‌ی این محصولات و آشنایی کامل با ویژگی‌های آن باشیم.

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات