سرویس کیک‌استارتر هک شد

یک‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
براساس اطلاعاتی که امروز فاش شده است، نفوذگران با کنارزدن لایه‌های دفاعی وب‌سایت KickStarter به پایگاه‌داده‌های این سرویس نفوذ کردند و اطلاعات مربوط به شماری از کاربران را به سرقت بردند.
تبلیغات

این کمپانی روز چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته از طریق مقامات قانونی به وجود چنین حفره‌ای پی برده و به‌سرعت این ایراد امنیتی را برطرف کرده است. این کمپانی اطلاعاتی در مورد نحوه‌ی ایجاد حفره و نحوه‌ی نفوذ به سیستم خود نداده است.

براساس اعلام کیک‌استارتر، این افراد قادر به دستیابی به اطلاعات مربوط به کارت‌های اعتباری نشده‌اند، اما اطلاعات مربوط به حساب‌‌های کاربری را که شامل نام‌کاربری، آدرس ایمیل، شماره‌ی تلفن و گذرواژه‌های رمزنگاری شده است، به دست آورده‌اند. کیک‌استارتر تمامی کاربران خود را ملزم به تغییر رمز عبور خود کرده است و این درخواست شامل حساب‌های کاربری افراد در کیک‌استارتر و همچنین سایر سرویس‌هایی است که رمزعبور مشابهی دارند.

کمپانی همچنین از این بابت عذرخواهی کرده است. یانسی‌استریک‌لر در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:

ما از این بابت بسیار متاسف هستیم. سرویس ارائه شده توسط کمپانی ما در خدمت کاربران است، اما این حادثه بسیار ناراحت کننده می‌باشد. ما سرویس‌های خود را از لحاظ امنیتی تقویت کرده و تدابیر شدیدتری را در نظر گرفته‌ایم. همچنین اتخاذ تدابیر امنیتی ادامه خواهد داشت.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات