تصویر تبلیغاتی جدید سامسونگ اشاره به ویژگی‌های حریم‌شخصی و تناسب‌ اندام در Galaxy S5 دارد

سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
اگرچه ما ریاضی‌دان نیستیم اما مطمئنیم که نمی‌توان زندگی (Life) را به توان 5 رساند! با این حال به نظر می‌رسد این قواعد نتوانسته سامسونگ را از به توان 5 رساندن همه‌چیز در آخرین تیزر تبلیغاتی خود برای MWC باز دارد.
تبلیغات

 انتظار می‌رود که پرچمدار جدید Galaxy S5 سامسونگ، در طول مراسم  5 اسفندماه این شرکت بدرخشد و این تصویر اولین نشانه‌ای است که بر اساس آن می‌توانیم حدس بزنیم که در این مراسم انتظار چه چیزی را باید داشت. مجموعه‌ای از 9 آیکن که با رنگ‌های مختلف دسته‌بندی شده است در این تیزر نمایان است. سرعت، کنجکاوی و حریم شخصی با رنگ آبی؛ فضای باز، شیوه و تناسب اندام در گروه سبز و البته تمامی این آیتم‌ها به توان 5 رسیده‌اند.

در حال حاضر تلاش می‌کنیم از هرگونه تحلیل شتاب‌زده امتناع کنیم اما توان 5 در این آیکن‌ها به احتمال زیاد اشاره به نسل پنجم پرچمدار سامسونگ دارد و به نظر می‌رسد در این دستگاه، سامسونگ توجه ویژه‌ای به مباحث امنیت و حریم شخصی و نیز سلامت و تناسب اندام داشته باشد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا سامسونگ برای اجرای صحیح این سرویس‌های جدید باز هم سنسورهای بیشتری را به پرچمدار خود اضافه کرده است یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات