استیو وزنیاک: اپل باید تلفن هوشمند اندرویدی تولید کند

یک‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
از اظهارنظرهای «وُز» به هیچ وجه نباید تعجب کرد اما این بار وی در اظهار نظری جالب و جنجال برانگیز می‌گوید که اپل باید گوشی هوشمند اندرویدی تولید کند.
تبلیغات

استیو که هوادارای اپل را سخت ناراحت کرده برای این اظهار نظر نیز دلیل آورده است.

وزنیاک می‌گوید که اکثر مردم دنبال محصولی خوش ساخت و باکیفیت هستند. اینجاست که اپل می‌تواند خود را از سایر سازندگان دستگاه های اندرویدی متمایز سازد (شاید اشاره وزنیاک به بازار آشفته اندروید و کیفیت پایین محصولات رقیب است).

وزنیاک معتقد است که اپل باید در دو جبهه بازار تلفن‌ هوشمند را به دست بگیرد که بعید است این کمپانی وارد این معامله شود. نظر وزنیاک بر این است که اندروید بر روی اسمارت فون آیفون قرار گیرد!

استیو در بخش دیگری از سخنانش اضافه می‌کند:

اپل همچنان روی خط پیشرفت و توسعه است و به نظر من این کمپانی هنوز همان شرکت نوآوری است شما می‌توانید خلاقیت آن را در نسخه‌های جدید آیفون و iOS مشاهده کنید که در عین اینکه سادگی خود را حفظ کرده‌اند، قابلیت‌های ویژه و جدیدی را همراه داشته‌اند.

وزنیاک و سامسونگ

استیو می‌گوید حالا شما یک گوشی سامسونگ دارید که برای عکس گرفتن باید لبخند بزنید. اما آیا این نوآوری محسوب می‌شود؟! این ویژگی ها را باید دور انداخت!

وزنیاک همچنین در مورد Apple TV و iWatch و نیز فیلمش و قوانین مور نیز نظرات خود را مطرح کرده که در صورت تمایل می‌توانید متن کامل این مصاحبه را در وب‌سایت Wired مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات