رونمایی از عینک گوگل (Google Glass) برای اولین بار در ایران توسط هایپر تاچ

پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
عینک هوشمند گوگل که به اعتقاد برخی آینده دنیای موبایل را متحول خواهد کرد، یکی از جذاب ترین محصولات دیجیتالی است که طی سال های اخیر معرفی شده و افراد زیادی علاقمند هستند تا هر چه زودتر آن را امتحان کنند. اما تا امروز گوگل گلس در اختیار کاربران محدودی قرار گرفته و خبرها حاکی از آن است که مدل تجاری آن تا اواسط سال ۲۰۱۴ وارد بازار نخواهد شد و فقط سری محدودی با نام Explorer Edition توزیع گشته است. خبر خوب برای علاقمندان به این گجت آن است که همزمان با رونمایی جهانی، هایپر تاچ نیز در تهران از این محصول پرطرفدار رونمایی کرده و بسیاری را برای اولین تجربه شان از گوگل گلس،  به خیابان جمهوری می کشاند.
تبلیغات

عینک گوگل یک ابزار هوشمند پوشیدنی است که وزنی کمتر از یک عینک آفتابی دارد و مجهز به فرمان گیر صوتی  است و نیاز شما را به رابط های لمسی از بین می برد. رابط تصویری آن نیز یک تصویر تابانده شده در داخل یک منشور است که همیشه در مقابل چشم راست کاربر شکل می‌گیرد و اندازه آن معادل یک تصویر 25 اینچ است.

هایپر تاچ همانطور که از نام آن پیدا است، اولین هایپر مارکت موبایل و تبلت در ایران می باشد و قصد دارد جدیدترین محصولات هوشمند موبایل و تبلت از بهترین برندهای دنیا را در ایران عرضه کند. هایپرتاچ فروشگاهی است که در آن برای هر برند فضایی اختصاص داده شده است تا کاربران بتوانند با محصولات از نزدیک کار کرده و آن‌ها را ارزیابی یا مقایسه نمایند. در این فروشگاه یک تیم با تجربه مشاور فروش حضور دارد که با دانش فنی کامل به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک خواهد کرد. هایپرتاچ در روزهای پایانی سال 1392 هر شب 3 قرعه کشی با جوایزی خاص، برگزار خواهد کرد و برای هدیه قرعه کشی بزرگ پایان سال خود نیز گوگل گلس را انتخاب کرده است.

برای اولین تجربه گوگل گلس تان به خیابان جمهوری، تقاطع دانشگاه، فروشگاه هایپر تاچ سر بزنید یا به وب‌سایت hypertouch.ir مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات