گوگل به منظور ارائه دستگاه‌های آموزشی با سامسونگ و دیگر شرکت‌ها همکاری می‌نماید

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
اواخر سال پیش، گوگل اقدامات خود را در خصوص بازار آموزشی، با ارائه نسخه‌ای مخصوص از Play Store با محوریت دانش‌آموزان آغاز کرد. از آن زمان تا کنون، همکاران گوگل در برنامه‌ی Google for Education، کلاس‌های درس خود را به نرم‌افزارهای آموزشی و ابزارهایی نظیر کروم‌بوک‌ها و تبلت‌های مبتنی بر اندروید مجهز نموده‌اند.
تبلیغات

 امروز گوگل اعلام کرد که دو دستگاه جدید به این خط از دستگاه‌ها افزوده خواهد شد. این دو دستگاه، سری ThinkPad 11e لنوو و کروم‌بوک توشیبا هستند که به ترتیب با قیمت‌های 349 و 299 دلار ارائه خواهند شد. سامسونگ نیز تا ماه آوریل، نسخه‌ای آماده برای کلاس درس از تبلت Galaxy Tab 3 10.1 خود را برای همراهی با این جریان ارائه خواهد کرد.

و اما برای تکمیل این مجموعه‌ی سخت‌افزاری چه چیزی نیاز است؟ گوگل در نظر دارد که با اضافه نمودن مجموعه‌ی هزاران کتاب آموزشی K-12 از جمله عناوین محبوبی همچون Bridge to Terabithia و Lord of the Flies به برنامه‌یGoogle for Education به آن غنا ببخشد. این مجموعه‌ی بزرگ مطالعاتی، از همین امروز برای دوره‌های زمانی مقرون به‌صرفه 60، 180 و 360 روزه در دسترس تعدادی مدرسه‌ی منتخب قرار خواهد گرفت و پس از چند هفته به مدرسه‌های دیگر نیز گسترش خواهد یافت.

روز به روز استفاده از گجت‌های هوشمند در مدارس و مراکز آموزشی رایج‌تر می‌شود، اما به نظر شما این وسایل در بهبود روند آموزش تاثیر مثبت بیشتری دارند یا منفی؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات