استارت‌آپ «سیکا»، بازاری برای ارائه و معرفی مهارت‌ها

سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آیا تا به حال دقت کرده اید که هر فرد مجموعه ای از مهارت هاست؟
تبلیغات

اما به طور معمول تنها به یک کار یا حرفه ای خاص اشتغال دارد! به طور مثال فردی کارشناس رشته معماری است و تنها در حوزه مربوط به آن فعالیت می کند. دور از ذهن نیست که این فرد تسلط خاصی بر نرم افزارهای گرافیکی یا توانایی در نگارش متون یا آشنایی به زبان فرانسه و انگلیسی داشته باشد! اما چگونه می تواند در شرایط فعلی کسب و کار جامعه به ارائه آنها در کمترین زمان و بیشترین درآمد ممکن بپردازد؟

بازارهای کسب و کار آنلاین به محیط هایی گفته می شوند که کاربران امکان ارائه خدمات و مهارت های خود را در بستر اینترنت دارند. خصوصیت این بازارها قیمت های منصفانه و تعدد فروشندگان و خریداران است. جزئی ترین خدمات و مهارت ها قابلیت فروش دارند و خریدار و فروشنده با تعامل مطلوب می توانند به حفظ و بقای آن کمک کنند.

سیکا یک محیط با همین دغدغه است. یک بازار رقابتی و تخصصی گسترده از مجموعه مهارت هایی که فروشندگان قابلیت ارائه آنها را در فضای آنلاین دارند. بستری که سعی دارد با اعتمادسازی به رونق فعالیت هایی به شکل دورکاری بپردازد. در سیکا کالا تبادل نمی شود، جنس فروخته نمی شود، کاربران با یکدیگر ملاقاتی ندارند بلکه آنها از توانایی های هم در محیط سایت بهره مند می شوند.

چگونه مهارت خود را در سیکا به فروش برسانیم؟

1. این کار بسیار ساده است. اولین قدم ثبت نام رایگان در سیکا است!

2. اگر قوانین و شرایط استفاده از سیکا را مطالعه کرده اید، به شما توصیه می‌کنیم نگاهی به نمونه کارهای ثبت شده توسط فروشندگان سایت بیاندازید!

3. دسته بندی مهارت‌های موجود در سیکا را مدنظر قرار دهید، در کدام بخش توانایی ارائه مهارت خود را دارید؟ بدون هیچ هزینه‌ای، کار جدید ایجاد نمایید!

4. سفارش‌ها را دریافت کنید، با خریدار در تماس باشید و کار را به خوبی در مهلت مقرر تحویل دهید و از او امتیاز بالا دریافت کنید!

5. با فعالیت مستمر در سیکا رتبه خود را بالا ببرید و یک کاربر برتر باشید!

sica-1

چگونه مهارت ها را در سیکا خریدی کنیم؟

1. پس از ثبت نام در سیکا، از میان دسته بندی ها و از بین ده ها کار ثبت شده فعالیت مورد نظر خود را بیابید.

2. توضیحات فروشنده را به دقت بخوانید. قیمت ها، بازخوردها و امتیاز فروشندگان مشابه را با هم مقایسه کنید.

3. اگر لازم است به فروشنده ها پیغام دهید و سؤالات احتمالی را قبل از خرید بپرسید.

4. سیکا مبلغ هر کار را پس از خریداری نزد خود به امانت نگه می دارد و تنها پس از تحویل کار از جانب فروشنده و تأیید آن توسط خریدار اقدام به انتقال آن به حساب فروشنده می‌کند.

5. سعی کنید تماس خود را با فروشنده حفظ کنید و مراتب خواسته های خود را با او در میان بگذارید.

sica-2

کسب درآمد از سیکا

کاربران سیکا هرگاه که تمایل داشته باشند می توانند موجودی حساب خود در سیکا را با ارائه یک شماره کارت شتاب در کمتر از 24 ساعت برداشت کنند!

سیکا یک محیط بسیار ایده آل برای معرفی توانایی ها و مهارت های شما با کسب درآمد بالاست! برای ارتباط نزدیک‌تر با برپاکنندگان این استارت‌آپ می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی آنها مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات