نوکیا مراسم مربوط به کنگره جهانی موبایل خود را برای ۵ اسفند برنامه‌ریزی کرد

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا زمان دقیق مراسم خبری خود در کنگره جهانی موبایل MWC را مشخص کرد. می‌توانید تقویم خود را برای روز دوشنبه ۵ اسفند ۹۲، ساعت ۱۱ صبح به وقت ایران (7:30 GMT) علامت بزنید. در تصویر مربوط به این خبر، نمی‌توان موضوع مشخصی را از جمله‌ی "Meet us under the tree" دریافت کرد و تقریبا تمام اتفاقات مربوطه، تا آن زمان بصورت راز در سینه‌ی نوکیا باقی خواهد ماند.
تبلیغات

 این احتمال وجود دارد که در این تصویر با کلمه‌ی Tree (به معنی درخت) بازی شده باشد و در شاید بتوانیم منتظر معرفی سه (Three) گوشی هوشمند باشیم. در حقیقت شایعاتی نیز در خصوص افزودن سه عضو جدید به خانواده‌ی لومیا وجود دارد. این اعضای جدید در حال حاضر با نام‌های 1520V ،1525 و  1820 شناخته می‌شوند. شایعه شده است که لومیا  1520V یک گوشی‌هوشمند 4.3 اینچی با رزولوشن 1080p خواهد بود که طراحی مشابه لومیا 1520 خواهد داشت. دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، این گوشی را بعنوان رقیبی برای Sony Xperia Z1 Compact معرفی خواهد کرد و یک پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 800 نیز همانند برادر بزرگتر آن یعنی 1520، آن را همراهی خواهد کرد.

همچنین گفته شده است که لومیا 1520V احتمالا با یک دوربین 14 مگاپیکسلی به همراهی یک باتری 3000 میلی آمپری که قابلیت شارژ بی‌سیم را نیز دارد، معرفی خواهد شد. یک شایعه‌ی دیگر نیز در مورد این دستگاه وجود دارد که بر اساس آن، ویندوز 8.1 بصورت پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب خواهد بود؛ اما این شایعه در حال حاضر چندان پایه و اساسی ندارد.

دستگاه بعدی، لومیا 1820 است که انتظار می‌رود با صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 2K، به همراهی آخرین چیپ اسنپ‌دراگون 805 و 3 گیگابایت رم ارائه شود. این دستگاه قدرتمند، نیروی خود را از یک باتری 3400 میلی آمپری تأمین خواهد کرد. همچنین در ادامه‌ی شایعات مربوط به لومیا 1820، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی، بدون وجود درگاه کارت حافظه نیز ذکر شده است.

فبلت لومیا 1525 نیز سومین عضو این خانواده خواهد بود که احتمال می‌رود در راه معرفی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا باشد. در حال حاضر شایعات زیادی در مورد این دستگاه در دست نیست؛ ولی احتمال می‌رود با یک فبلت 6 اینچی مواجه باشیم.

و در نهایت، احتمالی نیز برای مشاهده‌ی گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا وجود دارد که آن را با نام نورمندی می‌شناسیم. نام این گوشی تا به حال بطور مکرر از طریق تصاویر و اطلاعات درز کرده به گوش ما رسیده است؛ اما هیچ‌کس نمی‌داند که آیا این دستگاه در کنگره موبایل بارسلونا معرفی خواهد شد یا خیر. همایش MWC در سال 2012 شاهد شگفتی آفرینی نوکیا با ارائه‌ی کمرافون 808 PureView بود؛ پس چرا این کمپانی در مراسم مشابه سال 2014 با یک گوشی اندرویدی، شگفتی آفرین نباشد؟!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات