تلفن LG G3 با صفحه نمایش 5.5 اینچ و LG G Pro 2 با صفحه نمایش 5.9 اینچ و رزولوشن QHD از راه می‌رسند

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
براساس گزارش یک رسانه کره‌ای، تلفن LG G3 در تاریخ 17 مه 2014 یا 27 اردیبهشت 94 با صفحه نمایش 5.5 اینچ و رزولوشن QHD یا 1440 در 2560 پیکسل روانه بازار خواهد شد. این بدین معناست که ال جی چرخه عرضه پرچمدار جدید خود را به کمتر از یک سال، کاهش خواهد داد تا سامسونگ فضای کافی برای فروش Galaxy S5 نداشته باشد.
تبلیغات

براساس این گزارش، ال جی سایز صفحه نمایش را در نسل بعدی پرچمدار خود باز هم افزایش داده و از 5.2 به 5.5 اینچ خواهد رساند. البته ظاهرا ال جی توانسته باز هم حاشیه دور صفحه نمایش را باریک‌تر کند و احتمالا از نظر سایز کلی تلفن، تغییر محسوسی بین G2 و G3 نخواهد بود.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به تلفن LG G3 می‌توان به دوربین 16 مگاپیکسل اشاره کرد که احتمالا لرزش گیر اپتیکال نیز خواهد داشت. شاید ال جی از پردازنده اختصاصی خود، LG Odin نیز در این تلفن بهره ببرد.

در این گزارش همچنین به نسل بعدی فبلت ال جی با نام LG G Pro 2 نیز اشاره شده است. گفته می‌شود این فبلت ماه آینده و با صفحه نمایش 5.9 اینچ رونمایی خواهد شد. ظاهر رزولوشن صفحه نمایش این فبلت نیز QHD یا 1440 در 2560 پیکسل گزارش شده است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که ال جی برای کنگره جهانی موبایل بارسلونا چه محصول یا محصولاتی را آماده نموده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات