سونی از لپ‌تاپ هیبریدی VAIO Flip 11A رونمایی کرد (به همراه گالری تصاویر)

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
Flip 11A، ترکیبی از یک لپ‌تاپ و یک تبلت با نمایشگر 11 اینچی است که برخلاف هیبریدی‌های پیشین سونی که بسیار گران‌ بودند، تنها 799 دلار قیمت دارد و مشخصات فنی بسیار خوبی هم دارد. در ادامه با معرفی و گالری عکس‌های این محصول با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

Flip 11 هم درست مانند اعضای پیشین خانواده‌اش، از یک نمایشگر 1080p بسیار روشن و با کیفیت بهره می‌برد که می‌توان آن را 180 درجه چرخاند و از دستگاه به عنوان یک تبلت 11 اینچی استفاده کرد. سونی در ساخت صفحه نمایش این فلیپ، از فناوری اختصاصی بازپردازش رنگ‌های خود یعنی Triluminos استفاده کرده که نخستین بار به همراه تلویزیون‌های سری Braviaی سونی به دنیا معرفی شد. این نمایشگر به یک دیجیتایزر (لایه‌ای بر روی صفحه نمایش برای تشخیص لمس صفحه) از سری N-trig مجهز است که قادر است میزان فشار وارده بر صفحه را تشخیص دهد، لذا استفاده از قلم برای نوشتن و یا طراحی بر روی دستگاه با دقت و ظرافت بسیار بیشتری صورت خواهد گرفت.

درست مانند VAIO Tap 11، یعنی اولین تبلت سونی که ویندوز 8 را اجرا می‌کرد، فلیپ 11 هم به همین سیستم عامل مجهز شده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی دارد که از فناوری پردازش تصاویر Exmor سونی استفاده می‌کند.

شروع قیمت گذاری این محصول از 800 دلار در نظر گرفته شده است و در ازای پرداخت این مبلغ، پردازنده‌ی دستگاه از نوع Bay Trail و با چهار هسته‌ی پردازشی خواهد بود. با مقداری خرج بیشتر، می‌توان به Core i7 نسل چهارم هم رسید!

صفحه کلید فلیپ 11 از نوع جزیره‌ای است و بر روی آن، کلیدها با فاصله‌ی مناسبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. به گفته‌ی کارشناسان حاضر در محل، تایپ با این صفحه کلید، نسبت به صفحه کلید بی‌سیم سونی، که برای محصولات قبلی این شرکت، مثلا Tap 11، به صورت سفارشی عرضه می‌شد بسیار لذت بخش‌تر است و کلیدها به خوبی در جای خود استوار شده‌اند. وزن دستگاه نیز در حدود 1.27 کیلوگرم است. بنابراین دردست گرفتن و استفاده از آن به عنوان تبلت می‌تواند موجب خستگی دست شود.

سونی همچنین اعلام کرده مدل‌های Flip 13, 14, 15، Tap 11, 21، Duo 13 و Fit 14E, 15E به زودی به ویندوز 8.1 بروزرسانی خواهند شد و نرم افزار Adobe Photoshop Elements 12 بر روی آن‌ها به رایگان نصب خواهد گردید. همچنین برخی از مدل‌های دیگر نیز به فناوری وای-فای پرسرعت‌تر 802.11ac مجهز خواهند شد.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات