با ایران اپس، مارکت اندرویدی جدید ایرانی آشنا شوید

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
دسترسی به همه اپلیکیشن‌های مارکت اصلی گوگل برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست، استفاده از جایگزین‌های ایرانی، امری مرسوم در بین کاربران اندروید است.
تبلیغات

ایران اپس در واقع یک فروشگاه اپلیکیشن است که قصد دارد نیاز کاربران ایرانی را برای دسترسی راحت‌تر به اپلیکیشن‌های اندرویدی برطرف سازد.

این اپ استور در در سال‌های گذشته به عنوان اولین اپ استور اندرویدی کشور آغاز به کار نموده بود و البته در آن زمان انحصارا کاربران تلفن های هوشمند سامسونگ را تحت پوشش خود قرار داده بود و البته بعد از مدتی از دسترس خارج شد.

اما با تغییرات در تیم مدیریت، این اپ استور هم اکنون مجددا اقدام به ارائه خدمات نموده است، اما این بار با رویکرد جدید خود تمامی کاربران اندرویدی را تحت الشعاع قرار داده و به ارائه خدمات مشغول است. ایران اپس با شعار «به روز تر و هوشمند تر» توانسته است در مدت زمان کوتاهی توجهات کاربران و توسعه دهندگان را به سوی خود جلب نماید.

از جمله نکات مثبت ایران اپس سرعت به روز رسانی‌های آن می باشد، تنوع و تعداد برنامه ها به همراه میزان سرعت بروزرسانی های اپلیکیشن ها از نکات مثبت این مارکت اندرویدی می‌باشد.

همچنین کنترل پنل بخش توسعه‌دهندگان نیز بسیار دقیق و منسجم طراحی شده است و توسعه دهندگان را با یک پنل بسیار زیبا و ساده مواجه نموده است. این اپ‌استور مدتی است که از حالت آزمایشی خارج شده و به شکل رسمی فعالیت می‌کند.

ایران اپس از طریق آدرس iranapps.ir قابل دریافت می‌باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات