اینتل وارد بازار ابزارهای پوشیدنی می‌شود

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
قرار است اینتل در CES امسال به معرفی نسل جدیدی از ابزارهای پوشیدنی بپردازد که از پردازنده‌های بسیار کوچک و ویژه‌ی این شرکت با Quark بهره می‌برند. اینتل این پردازنده را برای ابزارهای اولترا-موبایل ساخته و معتقد است که به زودی در ابزارهای پوشیدنی مانند ساعت‌های هوشمند بکار گرفته خواهد شد.
تبلیغات

طراح و تولید کننده‌ی مطرح تراشه‌های پردازشی، می‌خواهد با بکارگیری پردازنده‌های جدید خود که Quark خوانده می‌شود و ابعاد بسیار کوچکی دارد، تولید ابزارهای پوشیدنی را به عصری جدید منتقل کند، قدرت پردازشی‌شان را افزایش دهد و قابلیت‌های تازه‌ای را به آن‌ها بیفزاید. هرچند ممکن است تا چند ماه آینده اثری از این محصولات در بازارهای مصرف یافت نشود، اما اینتل زمان احتمالی عرضه این پردازنده را ماه آپریل اعلام نموده است.

البته پیش‌تر اینتل اعلام کرده بود که قرار است سرویس پخش آنلاین تلویزیونی خود را نیز راه اندازی کند، اما گویا هنوز محتوای قابل نمایش مناسبی در دسترس نیست و احتمالا قرار است از اپراتور ورایزون در این رابطه درخواست کمک شود.

پس می‌توان نتیجه گرفت که این شرکت در حال حاضر بر روی آینده و برنامه‌های دراز مدت متمرکز شده و فعلا قرار نیست محصولی به بازار عرضه کند.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات