احتمالا تلفن گلکسی F سامسونگ به همراه بدنه فلزی و همزمان با گلکسی S5 رونمایی خواهد شد

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
در ماه سپتامبر شایعاتی مبنی بر ارائه محصول جدیدی از سامسونگ تحت عنوان پروژه F شنیده شد که به نظر می‌رسید در نیمه اول سال 2014 رونمایی خواهد شد. اکنون اما خبرگزاری ET گزارش می‌دهد، این گوشی هوشمند احتمالا همزمان با گلکسی S5 و تحت عنوان گلکسی F معرفی خواهد شد.
تبلیغات

برطبق گزارشات نمونه اولیه فلزی این گوشی در اروپا طراحی شده، اما بعدا برای تولید انبوه به ویتنام منتقل شده است. هرچند گزارشات به طور دقیق آنچه را که بایستی از این تلفن جدید انتظار داشته باشیم موشکافی نکرده، اما دست‌کم می‌دانیم که بدنه آن فلزی است.

بر اساس شایعات پیشین این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی با رزولوشن QHD  و امکاناتی به مراتب پیشرفته‌تر از تلفن‌های سری گلکسی S خواهد بود. البته باید این نکته را مد نظر داشت که هنوز سامسونگ هیچکدام از این شایعات را تایید نکرده و اکنون ما تنها بر مجموعه‌ای از گمانه زنی‌ها تکیه کرده‌ایم.

اما سوال اصلی این است که آیا کاربران هنوز هم به خط تولید دیگری از محصولات سامسونگ نیاز دارند؟ غول کره‌ای همین حالا هم هزاران دستگاه از تلفن‌های سری گلکسی اس و گلکسی نوت را در انبارهای خود موجود دارد و بازار محصولات میان رده و ارزان قیمت را تحت سیطره‌ی خود در آورده است. داشتن حق انتخاب برای مصرف کنندگان بسیار ارزشمند است، اما وقتی تعداد انتخاب‌های پیش رو تا این حد افزایش یابد و تفاوت در ارزش و کیفیت محصولات تا این میزان کاهش یابد، مصرف کننده دچار سردرگمی می‌شود.

هرچند همین حالا هم هوادارن سامسونگ برای زبان طراحی پلاستیکی این شرکت سینه چاک می‌کنند، عده‌ی دیگری نیز از ایده داشتن بدنه فلزی استقبال می‌کنند و این راهی است که برای راضی کردن هر دو گروه پیش روی سامسونگ قرار گرفته است.

شما چطور؟ پلاستیک را ترجیح می‌دهید یا فلز؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات