بلک‌بری در ادامه روند نابسامان خود، دو مدیر ارشد دیگر را از دست می‌دهد

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
بلک‌‌بری در ادامه روند نزولی فروش و وضعیت مالی نابسامان خود، حال یکی‌یکی مدیران برجسته خود را نیز از دست می‌دهد. وال‌استریت ژورنال گزارش داده که به زودی رئیس بخش توسعه و ادغام و نائب‌رئیس عملیاتی بخش فروش جهانی از این کمپانی جدا خواهند شد.
تبلیغات

انتظار می‌رود که بلک‌بری گزارش مالی سه‌ماهه نوامبر را در روز جمعه منتشر کند که احتمالا روند نزولی شدیدی را نشان خواهد داد. قیمت سهام این تولیدکننده افت 0.46 دلاری را تجربه مبکند و این در حالی است که در بازه زمانی مشابه در سال گذشته این افت 0.22 دلار برای هر سهم بود.

از سوی دیگر به خاطر عدم موفقیت این کمپانی در فروش کارخانه تولید گوشی هوشمند، باید شاهد گزارشات ناامیدکننده‌تر هم باشیم.

در حالی که سرمایه‌گزاران منتظرند تا ببینند مدیر عامل این کمپانی، جان چن در نهایت چه تصمیمی را برای آینده شرکت اتخاذ خواهد نمود، وال استریت ژورنال خبرهای بد دیگری را نیز از این کمپانی منتشر کرده است. دو مدیر ارشد دیگر به زودی این کمپانی را ترک خواهند گفت. در مقاله وال استریت ژورنال آمده که کریس ورمالد، رئیس بخش توسعه و ادغام بلک‌بری تا پایان ماه دسامبر این شرکت را ترک خواهد کرد. همچنین ریک کوستانزو، نائب رئیس عملیاتی بخش فروش جهانی نیز تنها تا اوایل سال آینده در بلک‌بری می‌ماند.

بلک‌بری این اخبار را تایید نکرده، اما با توجه به روند جدایی مدیران ارشد از این کمپانی و منبع این خبر می‌توان حدس زد که احتمالا این گمانه‌زنی‌ها صحت دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات