تیم کوک، جایزه یک عمر دستاورد را از دانشگاه Auburn دریافت کرد

یک‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
«تیم کوک»، مدیرعامل فعلی اپل که پس از مرگ «استیو جابز» مدیرعامل فقید این کمپانی در سال 2011 میلادی بر این جایگاه تکیه زده، در سال 1982 مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه آلاباما و در رشته مهندسی صنایع دریافت کرده است. وی جایزه یک عمر دستاورد دانشگاه آبورن در ایالت نیویورک آمریکا را دریافت کرد.
تبلیغات

کوک با حاضر شدن در این دانشگاه، طبق سنن مرسوم، پس از دریافت جایزه اقدام به سخنرانی کرد. وی در سخنرانی خود پیرامون موضوعاتی همچون اپل، برابری انسان‌ها در ایالات متحده آمریکا و موارد دیگر صحبت کرد.

وی در بخشی از صحبت‌های خود گفت:

من خیلی خوش‌شانس بودم که دست سرنوشت مسیر زندگی مرا به سمت اپل هدایت کرد. اپل یک کمپانی معمولی نبود. موسس آن هم فردی عادی نبود و هیچ شباهتی به موسسان کمپانی‌های بزرگ دیگر نداشت. من اپل را کمپانی‌ای یافتم که عمیقا به پیشرفت بشریت از طریق محصولات و برابری کارمندانش معتقد است.اکنون، نسبت به موقعی که من کار خود را در اپل آغاز کردم، چیزهای زیادی تغییر کرده‌اند؛ اما ارزش‌هایی که پیرامون آن‌ها صحبت کردم، همچنان بدون تغییر در قلب کمپانی ما جاری هستند.

وی در ادامه به توضیح این موضوع پرداخت که چگونه این ارزش‌ها توانستند اپل را به مسیری هدایت کنند که دستگاه‌های تولیدی این کمپانی امروزه در دستان میلیون‌ها کاربری باشند که اپل و محصولاتش را دوست دارند.

کوک در سال 1998 میلادی به استخدام اپل درآمد و در سال 2011 نیز پس از مرگ استیو جابز، به عنوان مدیرعامل این کمپانی مشغول به کار شد. در ویدئوی زیر می توانید بخشی از سخنرانی وی را مشاهده نمایید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات