آمارها حاکی از فروش نا امید کننده جی2 هستند: 2.3 میلیون دستگاه در سه ماهه سوم 2013

جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید بتوان جی2 را جالب‌ترین گوشی عرضه شده در نیم‌سال دوم سال جاری میلادی دانست. اما این موضوع نمی‌تواند فروش نه چندان خوب این گوشی را توجیه کند. بر اساس آمار‌های غیر-رسمی منتشر شده از رسانه Asia Today، ال جی در سه ماهه سوم سال 2013 میلادی توانسته چیزی در حدود 2.3 میلیون دستگاه از گوشی جی2 را به فروش برساند که کمتر از هدف گذاری و انتظارات ال جی بوده است.
تبلیغات

بر اساس پیش‌بینی‌های ال‌جی، تخمین زده می‌شد که این کمپانی کره‌ای در سه ماهه سوم سال 2013 میلادی بتواند چیزی بالغ بر 3 میلیون دستگاه از گوشی جی2 را بفروشد. اما آمارهای غیر رسمی حاکی از خبرهای نه چندان خوشایند برای این کمپانی کره‌ای هستند. تنها، 2.3 میلیون دستگاه از این گوشی تاکنون فروخته شده که کمی نا امید کننده است.

در کشور کره جنوبی (مقر اصلی کمپانی ال‌جی)، بیش از 600,000 دستگاه از این گوشی به فروش رفته که در مقایسه با سال گذشته و برای گوشی Optimus G Pro این شرکت که چیزی در حدود 540,000 دستگاه بود، پیشرفت خوبی محسوب نمی‌شود.

البته ال‌جی این اندک موفقیت خود در خانه را مدیون بازاریابی حرفه‌ای و تبلیغات موثر است. به عقیده کارشناسان، چنانچه ال‌جی در زمینه بازاریابی و تبلیغات موثر عمل نماید، امکان تجربه فروش خوب این گوشی در روزهای تعطیلات سال نوی میلادی وجود دارد.

اگر تا به حال با این گوشی آشنا نشده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم «بررسی کامل گوشی LG G2 توسط زومیت» را حتما مطالعه نمایید.

نظر شما در مورد آمار فروش جی2 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات