بسته‌های ویژه اینترنت آسیاتک در انتظار کاربران: هزاران بسته پر سرعت با قیمت و شرایطی استثنایی!

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
در پی برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران، از چهاردهم لغایت هفدهم آذرماه، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک مقدمات لازم برای حضوری بی سابقه و کاملا متفاوت با سال‌های گذشته را فراهم نموده است.
تبلیغات

به گزارش واحد روابط عمومی آسیاتک، جمعی از مدیران ارشد به همراه نمایندگان این شرکت از واحدهای مختلف سازمان اعم از بازرگانی، روابط عمومی، سرمایه‌های انسانی، صدای مشتریان و توسعه کیفیت در دو غرفه داخلی، واقع در سالن‌های سی و یک (میلاد) و 7 (دولت الکترونیک) آماده پاسخگویی به مشتریان و مشترکین عزیز هستند.

شرکت آسیاتک ضمن سپاس از کلیه بازدیدکنندگان، به مشترکین قدیمی این نوید را می دهد که با حضور در خانواده آسیاتک از مزایا و هدایای ویژه‌ای برخوردار خواهند شد. ضمن این که وجود امکانات خاص و برنامه‌های جذاب برای کودکان حاضر در نمایشگاه، از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد غرفه امسال آسیاتک است.

به نقل از معاونت بازرگانی، فروش بسته‌های ویژه آسیاتک از جمله اصلی‌ترین برنامه‌های این شرکت طی روزهای برگزاری نمایشگاه است که تاکنون هیچ یک از رقبا چنین امتیازی را برای مشتریان قائل نشده‌اند و به طور حتم خریداران را با یک سورپرایز واقعی غافلگیر خواهد کرد. پس فراموش نکنید که اگر به نمایشگاه الکامپ می‌آیید، حتما سری به غرفه آسیاتک بزنید زیرا خبرهای خوبی انتظار شما را می‌کشند.

پایان رپورتاژ آگهی /

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات