مایکروسافت به دارندگان ایکس‌باکس وان‌هایی که مشکلات سخت‌افزاری دارند، بازی رایگان هدیه می‌دهد

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
در حالی که مایکروسافت موفق شده است بیش از یک میلیون دستگاه از کنسول جدید بازی خود یعنی ایکس‌باکس وان را به فروش برساند، برخی از کاربران از وجود پاره‌ای از مشکلات سخت‌افزاری در کنسول خود شکایت دارند. این مشکلات اغلب به درایو نوری دستگاه مربوط می‌شوند.
تبلیغات

اما خبر خوب برای کسانی که متاسفانه یکی از همین کنسول‌های معیوب را خریداری کرده‌اند این است که مایکروسافت قول داده دستگاه آنان را در کمترین زمان ممکن تعویض کرده و به عنوان دل‌جویی از کاربران ناراضی، اجازه دانلود یک بازی را به طور رایگان به آنان هدیه می‌دهد.

  • مجله اینترنتی Polygon گزارش می‌دهد که مایکروسافت به شکلی غیر منتظره به این دسته از کاربران امکان دانلود رایگان یکی از بازی‌های ذیل را می‌دهد. این بازی‌ها عبارت‌اند از:
  • Dead Rising 3
  • Forza Motorsport 5
  • Ryse: Son of Rome
  • Zoo Tycoon

این مجله اینترتی طی یک نامه از مایکروسافت خواسته که توضیحات بیشتری را پیرامون این موضوع ارائه دهد. در ادامه پاسخ مایکروسافت در این مورد را خواهید خواند:

در حالی که روند تعویض کنسول‌های معیوب در اولویت نخست ما قرار دارد، ما می‌خواهیم مطمئن شویم تا کاربران ناراضی ما همچنان در حوزه بازی حضوری فعال داشته باشند. در همین راستا مایکروسافت امکان دانلود یکی از بازی‌های ساخت استودیو‌های بازی سازی خودش را به رایگان به این دسته از کاربران هدیه می‌دهد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات