بلک‌بری معاونین ارشد بازاریابی و اجرایی خود را اخراج و معاون ارشد مالی را نیز عوض کرد

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
انگار زلزله‌های چند ریشتری در مقر اصلی بلک بری تمامی ندارند و اخراج‌ها و تعویض‌های پیاپی مناصب حیاتی این شرکت همچنان ادامه دارد. بسیاری از کارشناسان، مدیرعامل جدید این کمپانی را مسبب اصلی وقوع چنین اقداماتی می‌دانند.
تبلیغات

در تازه‌ترین اخبار منتشر شده از بلک بری، گفته می‌شود که دو تن از معاونین ارشد این کمپانی اخراج شده‌اند. این دو نفر که «کریستین تیر»، معاون ارشد اجرایی و «فرانک بولبن»، معاون ارشد بازاریابی نام دارند تقریبا یک سال پیش کار خود را در بلک بری آغاز کرده بودند.

این تمام ماجرا نیست، زیرا که خبرهای بسیاری حاکی از این موضوع هستند که «برایان بیدولکا»، معاون ارشد مالی این کمپانی جای خود را به «جیمز ریش» داده که پیش از این یکی از سران ارشد بلک‌بری بود.

البته گفته می‌شود که آقای ریش تا پایان سال مالی جاری، این کمپانی را همراهی خواهد کرد تا گزارشات مالی و لیست‌های تراکنش‌ها بدون اشکال تهیه و تنظیم شوند.

«جان چن»، مدیرعامل جدید بلک‌بری از ارائه توضیحات بیشتر پیرامون عزل و نصب‌های جدید شرکت تحت امرش خودداری می‌کند، اما معتقد است که تمام تمرکز شرکتش باید بر روی هسته اصلی قدرت این کمپانی که همانا مدیریت بهینه در طراحی و ساخت گوشی‌های هوشمند است، قرار گیرد.

لازم به ذکر است که دید مهندسانه چن بسیار بهتر از مدیران عامل قبلی بلک‌بری است. در همین راستا بسیاری از کارشناسان معتقدند که حضور چن در این کمپانی غرق در مشکل باعث خواهد شد تا بخش زیادی از مشکلات حل و فصل شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات