اچ‌پی و اینتل با تبلت اندرویدی زیر ۱۰۰ دلار به استقبال جمعه سیاه می‌روند!

یک‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌پی و اینتل در حال همکاری برای ارائه تبلت اندرویدی ارزان قیمت در روز جمعه سیاه هستند. اینتل دستگاه‌های مجهز به پردازنده‌های این کمپانی که در روز جمعه سیاه با تخفیف ارائه خواهند شد را اعلام نموده است.
تبلیغات

اینتل برای تولید چندین تبلت با شرکت‌های مختلف به همکاری می‌پردازد که همگی در روز جمعه سیاه (روزی که فروشگاه‌های ایالات متحده تخفیف‌های وسوسه‌انگیزی را ارائه می‌کنند) ارائه خواهند شد. یکی از این دستگاه‌ها یک تبلت اندرویدی ساخت اچ‌پی با قیمت بسیار پایین است.

این تبلت ۷ اینچ که Mesquite نام دارد، مجهز به یک پردازنده اینتلی است و با قیمت ۸۹ دلار در فروشگاه والمارت ارائه خواهد شد. با این قیمت نباید انتظار مشخصات سخت‌افزاری بالایی از آن داشت، ولی مطمئنا این محصول ارزش خرید بالایی دارد.

البته اینتل فقط به همکاری با اچ‌پی اکتفا نکرده است. تبلت Venue 8 ساخت کمپانی دل، مجهز به پردازنده اینتل نیز قرار است با قیمت ۱۳۰ دلار مستقیما توسط این کمپانی ایرلندی به فروش برسد.

اینتل همچنین اعلام نموده که نسخه ۱۰ اینچی گلکسی تب ۳ سامسونگ نیز ۱۰۰ دلار زیر قیمت اصلی، یعنی به قیمت ۳۰۰ دلار در فروشگاه Best Buy ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات