نوکیا تبلت 8 اینچی لومیا 2020 را در اوایل سال 2014 عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا چندی پیش از اولین تبلت ویندوزی خود با نام لومیا 2520 رونمایی کرد، تبلتی 10.1 اینچی که مبتنی بر پردازنده ARM بود و از ویندوز RT پشتیبانی می‌کرد. حال به نظر می‌رسد این کمپانی در تلاش است تا نسخه 8 اینچی آن تبلت را با نام لومیا 2020 تولید کند.
تبلیغات

احتمالا نوکیا در نمایشگاه CES  امسال از یک تبلت جدید 8 اینچی با نام LUMIA 2020 رونمایی خواهد کرد. براساس گزارش رسانه DigiTimes که معمولا اطلاعات دقیقی را براساس منابع‌اش در کارخانه‌های تولید کننده آسیایی بدست می‌آورد، نوکیا قصد دارد وارد بازار بزرگ و محبوب تبلت‌های کوچک شود.

اوایل این ماه نشانه‌هایی از یک تبلت جدید نوکیا با نام رمز Illusionist  منتشر شد و اعلام گردید که این تبلت از صفحه نمایش 8.1 اینچ و سیستم عامل ویندوز RT 8.1 بهره خواهد برد. هنوز مشخصات دقیق فنی این تبلت فاش نشده است، اما انتظار می‌رود نوکیا از پردازنده Snapdragon 800 و یا جایگزین آن به همراه دوربین Purview مشابه لومیا 2520 در این تبلت کوچک استفاده کند.

گفته می‌شود بدنه تبلت 8 اینچی نوکیا از جنس پلی کربنات ساخته شده و این تبلت هم همچون دیگر اعضاء خانواده لومیا در رنگ بندی متنوعی عرضه خواهد شد.

علاوه بر نوکیا، مدت‌ها است شایعاتی مبنی بر تلاش مایکروسافت نسبت به طراحی و ساخت نسخه جدیدی از تبلت سرفیس در سایز 7 یا 8 اینچ به گوش می‌رسد. به هر حال به نظر می‌رسد که مایکروسافت و نوکیا قصد دارند وارد بازار تبلت‌های کوچک شوند، بازاری که تحت کنترل آیپد مینی اپل و تبلت‌های متنوع 7 و 8 اینچی اندرویدی مانند نکسوس 7، کیندل فایر یا گلکسی تب‌ها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات