دادگاه به سامسونگ دستور داد تا درباره فاش نمودن مدارک محرمانه اپل، توضیح دهد

یک‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قاضی دادگاه به سامسونگ دستور داده تا توضیح دهد که چرا نباید به دلیل فاش نمودن اسرار محرمانه اپل، جریمه شود. در دادگاه بررسی مناقشه بین اپل و سامسونگ هر دو شرکت توافق کردند که مدارک ارائه شده توسط طرفین را محرمانه نگاه دارند و نسبت به انتشار آن‌ها اقدام نکنند، اما سامسونگ متهم به افشای این مدارک شده است.
تبلیغات

اپل یک کپی از مدارک محرمانه خود در باره توافق‌نامه بین این شرکت با نوکیا، اریکسون، شارپ و فیلیپس بر سر استفاده از پتنت‌های طرفین را ارائه کرده است تا در روند بررسی مناقشه بین این دو شرکت مورد استفاده قرار گیرد، اما سامسونگ از این اطلاعات برای کسب جایگاه بهتر در مقابل رقبایش بهره برده است.

اپل ادعا می‌کند که بیش از 90 کارمند سامسونگ و 130 وکیل به این اسناد دسترسی یافته‌اند. سامسونگ نیز قبول نموده که پروتکل توافق شده را نفی کرده اما آن را «افشای غیر عمدی» عنوان نموده و از بابت آن «عمیقا متاسف است.»

نکته بحث برانگیز در این باره آن است که نوکیا نیز به حمایت از اپل برخواسته و مدیر بخش مالکیت معنوی این شرکت گفته که مدیران سامسونگ تلاش نموده‌اند تا با استفاده از اطلاعات توافق نامه نوکیا-اپل برای امتیاز گرفتن در بحث‌های اولیه توافق نوکیا-سامسونگ استفاده کنند. مدیر ارشد نوکیا در ادامه به قاضی دادگاه گفته است که تمام اطلاعات مربوط به توافق نامه نوکیا-اپل فاش شده است.

سامسونگ در 9 دسامبر باید در این باره به قاضی توضیح دهد و قاضی را متقاعد کند، در غیر اینصورت جریمه سنگینی در انتظار این شرکت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات