تلفن G Flex ال جی با قیمت 940 دلار از ماه آینده روانه بازار می‌شود

جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
ال جی چند روز پس از معرفی تلفن منحنی شکل خود با نام G Flex امروز تاریخ عرضه و قیمت آن را مشخص کرد. این تلفن قرار است از ماه آینده و با قیمت 999,900 وون کره معادل 940 دلار عرضه شود.
تبلیغات

تلفن منحنی شکل ال جی از صفحه نمایش 6 اینچ OLED با رزولوشن 720p برخوردار است. دیگر مشخصات سخت افزاری G Flex شبیه LG G2 پرچمدار اصلی این شرکت است. این تلفن از پردازنده Snapdragon 800 با 4 هسته 2.25 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسلی، باتری 3500 میلی آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 4.2.2 بهره می‌برد.

یکی از قابلیت های خاص G Flex مربوط به لایه محافظ خاصی است که ال جی برروی آن کشیده است. این لایه باعث می‌شود در صورتی که خط و خش برروی بدنه دستگاه بیافتد پس یک دقیقه بصورت خودکار ترمیم شود. ال‌جی به همین دلیل، تلفن G Flex را مشابه Wolverine کارکتر اصلی فیلم X-Men می‌داند.

تا به امروز قیمت این محصول مشخص نبود اما حالا ال جی رسما قیمت حدود 940 دلار را برای آن تعیین کرده است که این تلفن را کمی ارزان تر از Galaxy Round سامسونگ با قیمت حدود 1000 دلار قرار می‌دهد.

هرچند سامسونگ اعلام نموده بود که قصد ندارد تلفن منحنی شکل خود را در خارج از بازار کره جنوبی عرضه کند، اما ال جی قصد دارد از ماه آینده تلفن G Flex را از طریق اپراتور فرانسوی Orange نیز عرضه نماید. با این حال هنوز خبری از عرضه این محصول در دیگر بازارهای جهانی نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات