گوگل نسخه بروز شده عینک هوشمند خود را با هدفون و لنز جدید معرفی کرد

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل یک روز پس از دعوت کاربران بیشتر برای خرید Google Glass، از طریق پُستی در شبکه اجتماعی گوگل پلاس، اطلاعاتی را در رابطه با جدیدترین نسخه «عینک گوگل» منتشر کرد. نسخه جدید این عینک تقریبا شبیه به نسخه قبلی است با این تفاوت که در آن از یک هدفون تک کاناله جداشدنی استفاده شده است.
تبلیغات

گوگل در نسخه جدیدی عینک خود از روش متفاوتی برای انتقال صدا به گوش کاربر بهره برده که کاملا شبیه به هدفون‌های رایج بازار است با این تفاوت که تنها در یک گوش قرار می‌گیرد و صدا را بصورت مونو منتقل می‌کند.

گوگل علاوه بر تغییر در سیستم صوتی، اعلام نموده که لنزهای کار شده برروی نسخه جدید عینک این شرکت نیز بهبود یافته‌اند و احتمالا این بدین معناست که کیفیت تصویر بهتری را ارائه می‌کنند.

گوگل اخیرا امکان دعوت نمودن افراد بیشتر برای خرید عینک هوشمند خود را میسر کرده است. پیش از این تنها تعداد محدودی که برای آزمایش و توسعه اپلیکیشن‌های تحت این عینک ثبت نام نموده بودند، شانس تهیه آن را داشتند، اما حالا آن افراد می‌توانند دوستان و علاقمندان دیگر را نیز برای خرید Google Glass دعوت کنند. هر کاربر عینک گوگل تنها قادر است سه نفر از دوستان خود را برای خرید این محصول دعوت کند و قیمت هر عینک نیز فعلا 1500 دلار تعیین شده است. دلیل گران بودن این محصول تولید آزمایشی و محدود آن است. انتظار می‌رود نسخه نهایی و عرضه عمومی عینک گوگل از سال آینده آغاز شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات