مایکروسافت قیمت سرفیس پرو را 100 دلار دیگر کاهش داد

جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
تا عرضه نسل دوم تبلت‌های سرفیس زمان زیادی باقی نمانده و از این رو مایکروسافت تمام تلاش خود را بکار گرفته تا باقی مانده موجودی نسل‌ قبلی سرفیس را به فروش برساند و در همین راستا قیمت Surface Pro را صد دلار دیگر کاهش داده است.
تبلیغات

مایکروسافت تمام تلاش خود را می‌کند تا کاربران را به خرید تبلت سرفیس تشویق کند. قیمت Surface Pro با حافظه 128 گیگابایت برابر 899 دلار و قیمت نسخه 64 گیگابایت، 799 دلار بود و حالا با کاهش 100 دلاری این قیمت‌ها به ترتیب به 799 دلار و 699 دلار کاهش یافته است.

نسخه 256 گیگابایت نسل اول Surface Pro نیز با قیمت 999 دلار عرضه می‌شود. توجه داشته باشید که این کاهش قیمت تنها مربوط به نسل قدیمی سرفیس پرو است و نسل جدید این تبلت کاهش قیمت نداشته است.

این قیمت ها تنها از 22 اکتبر تا 31 دسامبر 2013 اعمال خواهند شد، البته اگر موجودی انبار مایکروسافت از این محصولات تخلیه نشود احتمالا فروش این محصولات با تخفیف ادامه پیدا خواهد کرد.

برای مقایسه بهتر شاید بد نباشد بدانید که نسل دوم تبلت‌های سرفیس شامل Surface 2 که در واقع جایگزین Surface RT است با قیمت 449 دلار برای نسخه 32 گیگابایت و تبلت Surface Pro 2 با قیمت 899 دلار به فروش خواهند رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات