ال جی گزارش مالی سه ماهه سوم 2013 را منتشر کرد: 12.51 میلیارد دلار درآمد، فروش 12 میلیون گوشی هوشمند

پنج‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
ال جی که از سال گذشته تمرکز ویژه‌ای بر روی بخش موبایل خود داشته، رفته رفته سهم بازار بیشتری را کسب می‌کند و متقابلا درآمد این شرکت نیز رو به افزایش است. این کمپانی کره‌ای امروز عملکرد مالی خود را در سه ماهه سوم سال 2013 منتشر کرد که در آن به سود 196.34 میلیون دلاری از درآمد 12.51 میلیارد دلاری اشاره شده است.
تبلیغات

سود خالص ال جی امسال در مقایسه با سال گذشته 27 درصد افزایش یافته است و مهمترین دلیل این افزایش سوددهی، مربوط به موفقیت بیشتر این شرکت در بازار موبایل است. 2.75 میلیارد دلار از درآمد ال جی از بخش موبایل این شرکت بدست آمده که نسبت به سال گذشته 24 درصد رشد داشته است.

ال جی در گزارش خود اعلام نموده که در سه ماهه سوم 2013 توانسته 12 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به فروش برساند که تقریبا با فروش 12.1 میلیون دستگاهی این شرکت در سه ماهه دوم 2013 برابری می‌کند.

اما هنوز تاثیر فروش G2 در عملکرد مالی این شرکت محسوس نیست و انتظار می‌رود، درآمد ال جی از بخش موبایل در سه ماهه چهارم به مراتب بالاتر از سه ماهه سوم شود.

بخش سرگرمی‌های خانگی ال جی توانسته 4.50 میلیارد دلار درآمد را برای این شرکت به همراه داشته باشد که نسبت به سال گذشته کاهش 7 درصدی را تجربه کرده است. دلیل این کاهش درآمد نیز مربوط به کاهش تقاضا برای خرید محصولات صوتی تصویری بیان شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات