اپل اعلام کرد: بیش از 1 میلیون اپلیکیشن در اپ‌استور و بیش از 1 میلیارد آهنگ پخش شده در رادیو آیتونز

سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
همان‌طور که مطلع هستید، کنفرانس معرفی آیپدهای جدید اپل هم‌اکنون در حال برگزاری است. «تیم کوک»، مدیرعامل اپل که طبق معمول، آغازگر این کنفرانس بود در ابتدا به میزان فروش شگفت‌انگیز آیفون 5C و آیفون 5S که چیزی بیش از 9 میلیون دستگاه طی مدت 3 روز بود اشاره کرد. وی به موارد دیگری نیز اشاره کرد که در ادامه خواهید خواند.
تبلیغات

کوک اعلام کرد که هم‌اکنون بیش از 1 میلیون اپلیکیشن در فروشگاه اپ‌استور اپل وجود دارد؛ این در حالی است که تعداد اپلیکیشن‌ها در خردادماه‌ امسال، کمی بیشتر از 900,000 عدد بود.

کاربران نیز تاکنون بیش از 60 میلیارد دفعه اپلیکیشن از این فروشگاه دریافت کرده‌اند. این میزان در اردیبهشت‌ماه امسال، چیزی در حدود 50 میلیارد دفعه بود.

این کمپانی اعلام کرد که تا کنون بیش از 13 میلیارد دلار به حساب توسعه‌دهندگان اپلیکیشن پرداخت کرده است.

مضاف بر این، کوک سعی کرد اطلاعات بیشتری از رادیو آیتونز را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. وی اعلام کرد که تاکنون بیش از 20 میلیون کاربر تاکنون از این سرویس استفاده کرده‌اند و بیش از یک میلیارد ترانه نیز پخش شده‌اند.

وی سخنان خود را با این جمله به پایان برد که تاکنون بیش از 200 میلیون دستگاه به نسخه هفتم از سیستم عامل iOS بروزرسانی کرده‌اند که این مقدار، چیزی در حدود 64 درصد کل دستگاه‌های مبتنی بر iOS در جهان را شامل می‌شوند.

نظر شما در مورد سخنان کوک چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات