بالمر: نسخه آفیس مخصوص آیپد پس از عرضه نسخه لمسی ویندوز عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
چند ماه قبل مایکروسافت نسخه مخصوص آیفون آفیس 365 خود را منتشر کرد؛ اما نسخه سازگار با تبلت محبوب آیپد این نرم‌افزار تاکنون عرضه نشده است. بنا بر گزارشی که امروز منتشر شد، «استیو بالمر»، مدیرعامل مایکروسافت تایید کرد که شرکتش مشغول کار بر روی نسخه سازگار با آیپد مجموعه آفیس خود می‌باشد.
تبلیغات

بالمر خاطر نشان کرد که مایکروسافت، ابتدا نسخه مبتنی بر دستگاه‌های لمسی از مجموعه آفیس را منتشر کرده و سپس نسخه مخصوص آیپد را برای کاربران iOS منتشر خواهد کرد.

البته اضافه شدن قابلیت‌های جدید به آفیس، محدود به نسخه مخصوص iOS آن نخواهند شد. مایکروسافت، در کنفرانس توسعه دهندگان امسال خود، نسخه نمایشی نرم‌افزار پاورپوینت خود که تحت رابط کاربری مترو در ویندوز 8.1 کار می‌کرد را معرفی نمود.

اگر بخواهیم مجموعه آفیس 365 که برای آیفون معرفی شد را ملاک قرار دهیم، به احتمال زیاد نسخه مخصوص آیپد این مجموعه نیز مشابه نسخه آیفون خواهد بود. بر همین اساس، کاربرانی که مایل به استفاده از این مجموعه در تبلت خود هستند، ملزم به پرداخت اشتراک ماهیانه و سالیانه می‌باشند.

iWork-free-apps

اپل، ماه گذشته اعلام کرد تمامی کاربرانی که از آن تاریخ به بعد یکی از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل iOS 7 این کمپانی را تهیه کنند می‌توانند از مجموعه نرم‌افزاری iWork این شرکت به رایگان استفاده کنند.

اگر شما نیز قصد دارید این اپلیکیشن‌ها را بر روی دستگاه خود نصب کنید، می‌بایست از این طریق اقدام نمایید:

Featured > New to the App Store? > Apps Made by Apple

البته کاربران iOS یک گزینه رایگان دیگر نیز پیش روی خود دارند، و آن مجموعه QuickOffice است که نسخه مبتنی بر اندروید و iOS آن به طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

البته باید توجه داشت که مجموعه آفیس مایکروسافت همواره یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبا بوده و هست. بنابراین اگر مایلید تا از این مجموعه حرفه‌ای بر روی آیپد خود استفاده کنید، باید چند ماه صبر کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات