گوشی G Flex ال‌جی با صفحه نمایش 6 اینچی خمیده، احتمالا ماه آینده معرفی خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
آیا شما هم می‌خواهید بدانید صفحات نمایش منعطف ال‌جی که چند ماه پیش در نمایشگاه SID معرفی شد، دقیقا به چه درد می‌خورند؟ اکنون، به نظر می‌رسد که ال‌جی پاسخ مناسبی برای سوال فوق، پیدا کرده باشد؛ گوشی G Flex.
تبلیغات

این گوشی جدید که مجهز به یکی از همین صفحات نمایش 6 اینچی خمیده می‌باشد، احتمالا ماه آینده رسما معرفی می‌شود. ال‌جی در نمایشگاه SID امسال از نمونه اولیه صفحه نمایش خمیده خود با سر و صدای زیاد رونمایی کرد. لازم به ذکر است که یکی از مزایای این گونه صفحات نمایش، مقاومت زیاد آن‌ها در برابر ضربات سخت و سهمگین است. برای مثال ال‌جی در آن نمایشگاه به وضوح نشان داد که صفحه نمایش خمیده‌اش توانایی مقاومت در مقابل ضربه پتک را نیز دارد.

از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش منعطف ال‌جی می‌توان به هزینه تولید و وزن کمتر نسبت به صفحات نمایش معمولی اشاره کرد.

به احتمال زیاد گوشی خمیده ال‌جی، چیزی شبیه به گوشی خمیده سامسونگ خواهد بود. زیرا سامسونگ نیز توانسته است به فناوری ساخت این‌گونه صفحات نمایش دست یابد.

خبر معرفی G Flex هنوز به طور رسمی توسط ال‌جی تایید یا تکذیب نشده است، اما بنا بر گزارشات درز کرده از این کمپانی، به نظر می‌رسد که در آبان‌ماه امسال با معرفی اولین گوشی مجهز به صفحه نمایش خمیده، فصلی جدید و البته سرنوشت‌ساز به کتاب قطور گوشی‌های هوشمند اضافه خواهد شد.

البته روز گذشته دو کمپانی ال‌جی و سامسونگ به صورت تلویحی تایید کرده‌اند که هفته آینده از اولین سری از گوشی‌های هوشمند خمیده خود را معرفی خواهند نمود.

نظر شما در مورد این نوع گوشی‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات