اطلاعات مربوط به تلفن 5.5 اینچی ارزان قیمت ال جی فاش شد

سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم بدنبال جایگزین تلفن Optimus G Pro هستید، احتمالا این خبر برایتان جالب توجه خواهد بود. براساس اطلاعاتی که اخیرا فاش شده، ال جی به زودی تلفن دو سیم کارته G Pro Lite Dual را معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

تلفن LG G Pro Lite از صفحه نمایش 5.5 اینچ بهره می‌برد، اما کمپانی کره‌ای تولید کننده آن ترجیح داده تا به جای صفحه نمایش Full HD از یک پنل با رزولوشن 960 در 540 پیکسل بهره ببرد.

دیگر مشخصات سخت افزاری G Pro Lite نیز خبر از یک تلفن ارزان قیمت را می‌دهند. این تلفن مجهز به 1 گیگابایت حافظه رم، باتری 3140 میلی آمپر ساعتی، دوربین 8 مگاپیکسل و حافظه ذخیره سازی 8 گیگابایت است. البته درگاه میکرو SD برای افزایش حجم حافظه ذخیره سازی برای این تلفن در نظر گرفته شده است.

براساس اطلاعاتی که وب سایت روسی منبع این خبر، منتشر کرده، تلفن G Pro Lite از سیستم عامل اندروید 4.1.2 استفاده می‌کند و قرار است با قیمت 400 دلار، همین ماه روانه بازار شود.

اکر در تصاویر فاش شده، دقت کنید، متوجه می‌شوید که G Pro Lite از نرم افزار مشابه LG G2 بهره می‌برد. احتمالا امکان تغییر دکمه‌های لمسی پایین صفحه نمایش، در این تلفن نیز وجود دارد.

مشخصا ال جی با این تلفن قصد دارد وارد رقابت با سری Mega سامسونگ شود. در سری مگا دو تلفن 5.8 و 6.3 اینچی وجود دارد که هر دو از مشخصات سخت افزاری متوسط و ظاهر مشابه گلکسی اس 4 برخوردارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات