اولین تصویر واضح از نکسوس 5 گوگل

سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
زمان زیادی تا معرفی نکسوس بعدی گوگل باقی نمانده است. روز گذشته مشخصات فنی نکسوس 5 فاش شد و امروز نیز یک تصویر واضح از آن به بیرون درز کرده است. این تلفن که همچون نسل قبل توسط ال جی تولید خواهد شد، از مشخصات فنی بسیار خوبی بهره می‌برد و انتظار می‌رود گوگل قیمت رقابتی را برای آن در نظر بگیرد.
تبلیغات

نکسوس 5 به سیستم عامل اندروید 4.4 کیت‌کت مجهز خواهد شد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این تلفن از یک سنسور دوربین نسبتا بزرگ بهره می‌برد و انتظار می‌رود بازده خوبی در تصویر برداری در شرایط مختلف ارائه کند.

در این تصویر طراحی ظاهری نکسوس 5 نیز به خوبی قابل مشاهده است، گوگل در این تلفن نیز همچون نسل دوم تبلت 7 اینچی نکسوس، لوگوی نکسوس در سایز نسبتا بزرگی در پشت دستگاه جای داده است.

از جمله مشخصات فنی نکسوس 5 ال جی می‌توان به پردازنده Snapdragon 800، صفحه نمایش 4.96 اینچ با رزولوشن 1080p، باتری 2300 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از LTE اشاره کرد. با توجه به ابعاد لنز می‌توان متوجه شد که گوگل از یک سنسور بزرگ و کارآمد در نکسوس 5 بهره برده است. پیش از این نیز مدیران ارشد گوگل اشاره کرده بودند که نکسوس بعدی به دوربین بسیار خوبی مجهز خواهد شد.

شایعات به 14 اکتبر یا 23 مهرماه برای رونمایی از نکسوس 5، اشاره دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات