تبلت Iconia W4 ایسر با پردازنده Bay Trail و صفحه نمایش IPS از راه می‌رسد

یک‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
ایسر چندماه پیش از تبلت Iconia W3 -اولین تبلت 8 اینچی ویندوز 8- رونمایی کرد. کمی پیش نیز شایعه شد که ایسر قصد دارد همان تبلت را با پردازنده جدید از خانواده Bay Trail اینتل و صفحه نمایش IPS روانه بازار کند. به نظر می‌رسد شایعات مطرح شده به حقیقت پیوسته‌اند و تبلت جدید این شرکت با نام W4 آماده عرضه به بازار است.
تبلیغات

تبلت Iconia W4 در رویداد اخیر اینتل به نمایش درآمده است. این تبلت مجهز به صحفه نمایش 8 اینچ از نوع IPS LCD است و از پردازنده جدید 1.33 گیگاهرتزی اتم اینتل، مدل Z3740 بهره می‌برد.

Bay Trail که همراه با پردازنده‌های Haswell معرفی شد، قرار است در لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت و تبلت‌های ویندوزی به کار گرفته شود. این پردازنده‌ها در واقع نسل جدید اتم‌ها هستند که قدرت و بازده آنها نسبت به قبل افزایش یافته و مصرف انرژی نیز بهینه‌ شده است.

یکی از ایرادات بزرگی که به W3 وارد می‌شد، زاویه ضعیف صفحه نمایش TFT آن بود که حالا به لطف استفاده از پنل IPS LCD، تبلت W4 زاویه دید وسیعی را ارائه می‌کند و دقت نمایش رنگ‌ها نیز در آن بهبود یافته است.

دیگر مشخصات سخت افزاری این تبلت تغییر خاصی نکرده است، W4 از 2 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و سیستم عامل ویندوز 8.1 بهره می‌برد.

احتمالا تبلت جدید ایسر ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات