مایکروسافت نسخه‌ی 512 گیگابایتی نسل دوم تبلت‌ Surface Pro را عرضه می‌کند

یک‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
بنا بر گزارش سایت ZDnet ، مایکروسافت قصد دارد نسخه‌هایی با ظرفیت حافظه بالاتر، از سری تبلت‌های نسل دوم Surface Pro را رونمایی کند. گفته می‌شود، مایکروسافت فردا (23 سپتامبر) از نسل جدید تبلت‌های سرفیس رونمایی می‌کند، اما این تبلت‌ها از روز 22 اکتبر (30 مهر) در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.
تبلیغات

تبلت Surface pro 2 ظاهری مشابه با تبلت‌های نسل اول سرفیس خواهد داشت و از همان صفحه نمایش 10.6 اینچ بهره خواهد برد. ظاهرا مایکروسافت در نظر دارد تا نسخه‌های 256GB، 128GB ،64GB و 512 گیگابایتی‌ آن را ارائه کند.

هنوز جزئیات زیادی در رابطه با مشخصات فنی Surface Pro 2 منتشر نشده، اما تا این لحظه می‌توان مطمئن بود که این تبلت مجهز به پردازنده‌های نسل چهارم اینتل (هسول) خواهد بود و عمر باطری آن نیز به 7 ساعت می‌رسد که در مقابل عمر حداکثر 5 ساعته‌ی نسخه‌ی قدیمی آن، رشد قابل توجه‌ای داشته است.

سرفیس جدید از همان درگاه‌های ورودی و خروجی نسل اون بهره می‌برد و فاقد درگاه سیم کارت برای اتصال به شبکه است. این بدین معنا است که برای اتصال به شبکه باید از Wi-Fi استفاده نمود.مایکروسافت علاوه بر Surface Pro از نسل جدید سرفیس RT که از آن با نام Surface 2 یاد می‌شود، نیز پرده بر خواهد داشت. این تبلت احتمالا به پردازنده Tegra 4 انویدیا و صفحه نمایش 10 اینچ با رزولوشن 1080p تجهیز خواهد شد.گفته می‎‌شود قیمت پایه نسل دوم Surface Pro از 899 دلار برای نسخه 64 گیگابایت آغاز می‌شود و قیمت نسخه‌های 128 و 256 و 512 گیگابایت آن نیز به ترتیب 999 و 1,299 و 1,699 دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات