سامسونگ در حال توسعه Galaxy Gear 2 است

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
همزمان با عرضه ساعت هوشمند Galaxy Gear توسط سامسونگ، بسیاری از توسعه دهندگان و شرکت‌های فعال در این زمینه، آمادگی خود را برای حمایت از این محصول اعلام کردند. اما، این محصول جدید نتوانسته آن‌طور که باید و شاید نظر کاربران را به خود جلب کند. به همین منظور سامسونگ در نظر دارد نسخه دوم این محصول را برای معرفی در نمایشگاه CES که دی‌ماه امسال برگزار می‌شود، آماده کند.
تبلیغات

درست است که Galaxy Gear محصولی است که می‌تواند کمک‌ حال بسیاری از کاربران اندروید باشد، اما این موضوع که ساعت هوشمند سامسونگ در حال حاضر فقط توانایی جفت شدن با محصولات گران‌قیمتی هم‌چون گلکسی نوت 3 یا گلکسی نوت 10.1 جدید را دارد، بسیاری از کاربران را نسبت به خرید این محصول مردد کرده است.

این گزارش جدید، اذعان می‌کند که نسخه دوم این محصول توانایی جفت شدن با تمامی گوشی‌های هوشمند اندرویدی را دارد و نیازی نیست تا برای استفاده از آن، یکی از گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت سامسونگ را خریداری نمود.

از دیگر امکانات Galaxy Gear 2 می‌توان به اضافه شدن ماژول GPS اشاره کرد که توانایی ناوبری را به این محصول کوچک اضافه می‌نماید. البته هیچ‌کدام از این اطلاعات به طور رسمی توسط سامسونگ تایید یا تکذیب نشده‌اند. البته این اقدام سامسونگ چندان هم عجیب نیست، زیرا جفت نشدن این گوشی با بسیاری از گوشی‌های اندرویدی باعث شده است تا طیف زیادی از کاربران فعلا از خرید آن منصرف شوند.

نظر شما در مورد این اقدام سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات