اپلیکیشن Xbox Music برای اندروید و iOS منتشر شد

دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت اپلیکیشن Xbox Music را برای دو پلتفرم محبوب اندروید و iOS منتشر کرد.
تبلیغات

سرویس موسیقی ایکس باکس مایکروسافت بزرگتر از گذشته است و در همین راستا ردموندی‌ها در حرکتی غیر منتظره تصمیم گرفته‌اند تا اپلیکیشن Xbox Music را برای دو پلتفرم محبوب اندروید و iOS نیز منتشر کنند. این اپلیکیشن هم‌اکنون برای کاربران iOS در فروشگاه آیتونز و برای کاربران اندروید در فروشگاه گوگل پلی قابل دریافت است.

اپلیکیشنی که برای دو پلتفرم iOS و اندروید منتشر شده‌ است را می‌توان به‌صورت رایگان دانلود و نصب کرد، اما برای استفاده از آن نیاز است تا کاربران به جرگه مشترکان این سرویس با هزینه اشتراک ماهیانه به مبلغ 9.99 دلار یا اشتراک سالیانه به مبلغ 99.99 دلار، پیوسته باشند. با این اوصاف، تمامی کاربرانی که از دستگاه‌های مبتنی بر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS استفاده می‌کنند قادر خواهند بود تا به بیش از 30 میلیون قطعه موسیقی روی فروشگاه موسیقی ایکس باکس دسترسی داشته باشند.

کاربران حتی قادر خواهند بود تا لیست پخش شخصی خود را روی این سرویس ایجاد کرده و آن‌ را با دستگاه‌های ایکس ‌باکس 360، ویندوز 8 و ویندوز فون 8 به اشتراک بگذارند. مایکروسافت همچنین تضمین داده است که کاربران اندروید و iOS می‌توانند موسیقی‌های مدنظر خود را از این فروشگاه دانلود کرده و سپس به‌صورت آفلاین به آن‌ها گوش فرا دهند.

1 bingdd4334255352

چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که نسخه مبتنی بر وب سرویس موسیقی ایکس باکس به‌زودی دردسترس کاربران خواهد بود. این سرویس آنلاین هم‌اکنون ازطریق این آدرس قابل استفاده است. کاربرانی که برای استفاده از این سرویس ثبت نام کنند می‌توانند به مدت یک ماه به‌طور رایگان از تمامی امکانات فروشگاه موسیقی ایکس باکس بهره برند.

علاوه بر این، مایکروسافت اعلام کرده که ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن Xbox Music مخصوص ویندوز 8.1 اضافه کرده که لیست پخش مبتنی بر وب نام دارد. کاربران می‌توانند از روز جمعه 26 مهرماه سال جاری از این قابلیت استفاده کنند.

گفته می‌شود که به مایکروسافت اکنون در حال کار روی یکپارچه سازی دو سرویس بینگ و Xbox Music برای بهینه‌سازی جست‌وجو در فروشگاه موسیقی ایکس باکس است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات