تبلت سرفیس پرو 2 مایکروسافت با پردازنده Core i5 هسول، طول عمر باتری و حافظه رم بهتر عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش منتشر شده در وب‌سایت Neowin، نسل بعدی تبلت مایکروسافت به نام سرفیس پرو 2 مجهز به پردازنده هسول است. این تبلت از یک پردازنده Core i5 استفاده می‌کند. همچنین زمان عملکرد باتری و میزان حافظه رم این محصول نسبت به نسل پیشین، شاهد تغییرات چشمگیری بوده است.
تبلیغات

استفاده از پردازنده جدید اینتل در سرفیس پرو 2 بدان معنی است که پردازش دستورات با سرعت بیشتری نسبت به قبل انجام خواهد شد و مصرف انرژی کلی دستگاه نیز به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

سرفیس پرو با یک بار شارژ کامل می‌توانست 5 ساعت کار کند، اما طول عمر باتری سرفیس پروی جدید دو ساعت بیشتر از نسل پیشین بوده و می‌تواند با یک بار شارژ کامل مدت زمان هفت ساعت به فعالیت بپردازد. ممکن است که این مقدار چندان چشمگیر نباشد، اما پیشرفت خوبی برای مایکروسافت محسوب می‌شود.

Microsoft-Surface-Pro

مضاف بر این‌ها تبلت جدید مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم می‌باشد، هرچند که این احتمال وجود دارد که نسخه مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم از این تبلت نیز روانه بازار شود.

هنوز اطلاعات رسمی در مورد زمان دقیق عرضه و قیمت نهایی این محصول در دست نیست، اما بنابر شایعات گوناگون، قیمت سرفیس پرو 2 مشابه قیمت نسل پیشین آن است. اگر این موضوع صحت داشته باشد، قیمت نهایی تبلت جدید چیزی بین 800 تا 900 دلار تخمین زده می‌شود.

نظر شما در مورد سرفیس پرو 2 چیست؟ آیا تغییرات صورت گرفته باعث خواهند شد تا نظر طیف گسترده‌ای از خریداران نسبت به ابتیاع این محصول جلب شود یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات