زومیت نو شد

چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۴
مطالعه 3 دقیقه
امروز زومیت رنگ و بوی تازه به خود گرفته است. در طراحی و چیدمان المان‌‌ها در نسخه جدید زومیت تلاش شده تا تغییرات اساسی ایجاد نشودتا دچار سردگمی نشویم.
تبلیغات

نسخه جدید زومیت براساس فناوری Responsive پیاده سازی شده و از این رو در ابزارهای مختلف به شکل متفاوت و البته بهینه شده برای آن ابزار خاص نمایش داده می‌شود. این بدین معناست که اگر با تلفن هوشمند، تبلت، یا کامپیوترهای بزرگ و کوچک از زومیت بازدید کنید با چهره‌ای متفاوت روبرو خواهید شد.

پیش از ادامه توضیحات در رابطه با نسخه جدید زومیت، این موضوع را مد نظر داشته باشید که تغییرات پیش بینی شده، هنوز بصورت تمام و کمال در قالب جدید سایت اعمال نشده‌اند و بعضا برخی از امکانت هنوز فعال نشده و برخی نیز بهم ریخته به نظر می‌رسند، اما طی روزهای آتی تمام مسائل و مشکلاتی که ما از آنها مطلع هستیم و یا شما عزیزان عنایت فرموده و از طریق آدرس ایمیل myzoomit@outlook.com به اطلاع ما خواهید رساند، برطرف خواهند شد.

تغییر عمده و اساسی ایجاد شده در نسخه جدید سایت استفاده از تکنیک ریسپانسیو است. این موضوع باعث شده تا عرض صفحه بیشتر شده و ما قادر به جای دادن موارد بیشتری در صفحه باشیم. به عنوان مثال، از این پس قادر خواهید بود تا با نگاهی به ستون سمت راست که در تمام صفحات بصورت ثابت وجود دارد، لیست محبوب ترین مقالات هفته را مشاهده کنید. 

از طرفی سایت برای ابزارهای لمسی به خوبی بهینه شده است و مثلا با کشیدن صفحه از لبه ها به داخل قادر به نمایش منوی سایت خواهید بود که آن هم برای نمایش در ابزارهای لمسی بهینه شده است.

بخش بالای سایت که در آن مقالات برجسته نمایش داده می‌شوند از این پس در صفحه مربوط به هر شاخه نیز وجود خواهد داشت، تا با مراجعه به شاخه مورد نظر مقالات برجسته آن شاخه را با یک نگاه مشاهده کنید. (این بخش هنوز در برخی از شاخه ها اضافه نشده است اما بزودی تمام شاخه ها این بخش را خواهند داشت.)

zoomit scr

 فوتر سایت نیز دستخوش تغییراتی شده تا دسترسی به شاخه های مهم، صفحات مربوط به برندهای پربازدید و برخی از لینک های مفید و کاربردی میسر شود. 

منوی اصلی سایت بصورت ثابت در بالای سایت جای گرفته و حتی با اکسرول صفحه به سمت پایین، محو نخواهد شد. برخی از امکانات سایت مانند ورود یا ثبت نام، جستجو و به اشتراک گذاری محتوا نیز در سمت چپ منوی اصلی سایت قرار گرفته‌اند، به زودی در این قسمت بخشی در نظر گرفته خواهد شد، تا شما راحت تر و ساده تر با ما تماس بگیرید و به عنوان مثال اگر تمایل دارید تا زومیت در مورد موضوع خاصی محتوا تولید کند از طریق آن به اطلاع ما برسانید. 

تغییراتی که طی روزهای آتی در نسخه جدید زومیت اعمال خواهد شد:

  • تکمیل بخش فوتر سایت و اضافه نمودن لینک‌های مفید برای دسترسی آسان تر به بخش های مهم سایت
  • رفع بهم ریختگی‌های ظاهری
  • اضافه شدن بخش ارتباط با ما در منوی اصلی سایت 
  • تغییرات ظاهری در منوی اصلی سایت و امکان نمایش محتوای خاص در بین منوها

جهت مشاهده صحیح نسخه جدید سایت کش مرورگر خود را خالی کنید، ساده ترین برای این کار نیز فشار دادن کلیدهای Ctrl+F5 است.

 لطفا نظرات ارزشمند و پیشنهادات گرانقدر خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات