بسته بروزرسانی GDR3 برای ویندوزفون احتمالا شامل کنترل صدای مستقل و تنظیمات سریع خواهد بود

چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت همواره از جانب کاربران ویندوزفون مورد نقد قرار گرفته که چرا با عرضه بسته‌های بروزرسانی موسوم به GDR، هیچ گونه تغییرات اساسی را در رابط کاربری سیستم عامل خود اعمال نمی‌کند. اما انگار قرار نیست این وضع تا ابد ادامه داشته باشد، خبرهایی از درون مایکروسافت به گوش می‌رسد که برای کاربران سیستم عامل موبایل این شرکت، بسیار خوشنود کننده است.
تبلیغات

منابع نزدیک به مایکروسافت اعلام نموده‌اند که این شرکت در بسته بروزرسانی آینده خود با نام GDR3، به احتمال زیاد مواردی شامل مرکز اعلانات، امکان کنترل و تنظیم صدای مستقل و چیزی به نام تنظیمات سریع را به این سیستم عامل اضافه خواهد نمود.

کنترل صدای مستقل یکی از مواردی است که کاربران ویندوزفون همواره نسبت به عدم حضور آن شکایت داشته‌اند. افزوده شدن این قابلیت به ویندوزفون بدان معنی است که کاربر می‌تواند میزان صدای هر قسمت از سیستم عامل را بنا به میل خود تعیین نماید. برای مثال می‌توان صدای زنگ گوشی را بر روی حداقل و صدای زنگ هشدار را بر روی حداکثر تنظیم نمود.

تنظیمات سریع نیز احتمالا شامل مواردی مانند تنظیمات وای-فای و بلوتوث می‌شود.

مورد دیگر، قفل کردن قابلیت چرخش می‌باشد. با فعال نمودن این قابلیت، هنگام چرخاندن گوشی به سمت چپ یا راست، صفحه نمایش ثابت می‌ماند و به سمت‌های مختلف نمی‌چرخد.

البته لازم به ذکر است که هیچ کدام از موارد بالا فعلا به طور رسمی توسط مایکروسافت تایید نشده‌اند. اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت در حال اضافه کردن قابلیت‌های کلیدی و حذف قابلیت‌های به اصطلاح به درد نخور از این سیستم عامل است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات