سه‌گانه 5S: تصاویر آیفون طلایی در کنار نسخه سفید و مشکی

جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
خبرگزاری رویترز هم به جمع منابعی پیوسته که وجود آیفون طلایی رنگ را تأیید می‌کنند.
تبلیغات

رویترز با انتشار یک لیست طولانی به دلایلی اشاره کرده که بر اساس آن‌ها اپل، به آیفون بعدی خود رنگ طلایی را اضافه خواهد کرد. در همین رابطه، از منابع دیگر هم، عکس‌هایی از بدنه طلایی‌رنگ آیفون منتشر شده است.

گزارش رویترز بر اساس گفته‌های مینگ‌چی کوو تحلیل‌گر مسائل اپل منتشر شده که عقیده دارد اپل، حتماً آیفون طلایی را در کنار دو رنگ سنتی سفید و سیاهش عرضه می‌کند. رویترز در این مورد با براندون ادواردز، یکی از طراحان صنعتی نیز گفتگو کرده است. ادواردز بر این عقیده است که عرضه رنگ طلایی بیش از آنکه تبلیغی برای جذب کاربران جدید باشد، برای خوشحال نمودن کاربران فعلی اپل است.

وب‌سایت ژاپنی ascii.jp هم تصاویر با کیفیتی از پشت آیفون طلایی‌رنگ در کنار آیفون‌های سفید و سیاه منتشر کرده است. البته تصاویر منتشر شده با خبرهای قبلی مغایرت دارند. در خبرهای قبلی در مورد رنگ طلایی خالص صحبت شده بود در حالیکه در این تصاویر، رنگ طلایی دستگاه، نزدیک به رنگ بژ است.

iPhone-5s-01

پس از ascii.jp، وب‌سایت AppAdvice هم تصاویر جدیدی از قاب پشتی آیفون طلایی و سیاه منتشر نموده است.

iPhone-5s-02

در طول هفته‌های گذشته خبرهای متعددی از وجود آیفون طلایی‌رنگ منتشر شده است.

iPhone-5s-03

اپل قرار است شهریور ماه، نسل بعدی آیفون را با نام ‌iPhone 5S در کنار یک آیفون ارزان‌قیمت با نام احتمالی iPhone 5C معرفی کند. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا آیفون طلایی معرفی می‌شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات