تلفن هونامی سونی با نام Xperia i1 در 13 شهریور ماه رونمایی می‌شود

جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
تیزر تبلیغاتی تلفن هونامی سونی برای نمایشگاه IFA 2013 به بیرون درز کرده که در آن تاریخ 4 سپتامبر یا 13 شهریورماه درج شده است. در این تیزر رنگ ارغوانی برای هونامی انتخاب گردیده و به کنفرانس اختصاصی برای معرفی این محصول اشاره شده است.
تبلیغات

سونی یک کنفرانس اختصاصی را در نمایشگاه IFA 2013 برلین برنامه ریزی نموده تا پرچمدار بعدی خود را رونمایی کند. جالب است بدانید که سامسونگ نیز درست در همین روز از تلفن گلکسی نوت 3 رونمایی خواهد کرد.

تلفن هونامی که با نام Xperia i1 روانه بازار خواهد شد، مجهز به دوربین 20 مگاپیکسلی است که توسط تیم سایبرشات این شرکت طراحی شده است. سونی بخش‌های مختلف شرکت را درگیر ساخت تلفن هوشمند جدید نموده تا تمام دانش و توان فنی خود را برای ساخت محصولی متفاوت به کار گیرد.

هونامی از نظر ظاهری شبیه به اکسپریا Z است و تنها تغییرات کوچکی در آن اعمال شده، این تلفن نیز ضد آب و ضد گرد و غبار خواهد بود.

احتمالا پردازنده Snapdragon 800، صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080p و دو گیگابایت حافظه رم برای این تلفن در نظر گرفته شده است. سونی همچنین از لنز G Lens برای بهره وری حداکثر از سنسور 20 مگاپیکسلی دوربین استفاده نموده است.

گفته می‌شود سونی قصد دارد به همراه تلفن هونامی از نسخه جدید رابط کاربری Sony UI نیز پرده برداری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات