تلاش مایکروسافت برای ترغیب توسعه دهندگان به توسعه هر چه بیشتر ویندوزفون با عرضه App Studio

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت امروز از یک برنامه جدید به نام Windows Phone App Studio که یک ابزار رایگان آنلاین است پرده برداشت. توسعه دهندگان با استفاده از این ابزار جدید می‌توانند برای این سیستم عامل اپلیکیشن بسازند و چنانچه اپلیکیشن مورد نظر، مورد پسند آن‌ها بود، می‌توانند آن را در فروشگاه Marketplace قرار داده تا دوستان و اقوام این توسعه دهندگان بتوانند از این اپلیکیشن(‌ها) استفاده نمایند.
تبلیغات

Windows Phone App Studio، اساسا یک ابزار مبتنی بر فضای ابری است که به توسعه دهندگان این قابلیت را می‌دهد تا بتوانند با استفاده از قالب‌های موجود و قابل شخصی سازی، که می‌توان به راحتی تمامی بخش‌های متنی و تصویری آن‌ها را تغییر داد، به تولید اپپلیکیشن بپردازند. ناگفته نماند که می‌توان تمامی اپلیکیشن‌ها را در فضای ابری به همراه کدهای برنامه نویسی شده آن‌ها ذخیره نمود.

این ابزار جدید می‌تواند برای توسعه دهندگان حرفه‌ای نیز مطلوب واقع شود. برای مثال آن‌ها می‌توانند به دقت، نحوه عملکرد اپلیکیشن خود در پلتفرم ویندوزفون را به طور کامل بررسی کنند.

همچنین مایکروسافت این قابلیت را فراهم نموده است تا توسعه دهندگان بتوانند با استفاده از این ابزار جدید، نمونه‌های اولیه از اپلیکیشن مورد نظر خود را طراحی نموده و سپس برای انجام عملیات برنامه نویسی، تمامی آن نمونه ها را به ویژوال استودیو انتقال دهند.

مایکروسافت اعلام نموده است که در جهت ترغیب توسعه دهندگان به توسعه هرچه بیشتر ویندوزفون، هزینه ساخت حساب کاربری اختصاصی برای توسعه این پلتفرم برای یک سال، تا چهارم شهریورماه امسال، 19 دلار می‌باشد. این در حالی است که هزینه ساخت حساب کاربری مشابه برای اپل، سالیانه 99 دلار و برای گوگل سالیانه 25 دلار می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار جدید، و استفاده از آن می‌توانید به این آدرس مراجعه نمایید.

نظر شما در مورد این ابزار جدید و آنلاین مایکروسافت چیست؟ آیا مایکروسافت موفق به ترغیب توسعه دهندگان برای توسعه اپلیکیشن برای این سیستم عامل خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات