راهنمای استفاده از گوشی G2 ال‌جی نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به دکمه‌های سخت افزاری و درگاه microSD بوده و سازگار با سیم‌کارت‌های نانو می‌باشد

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
تنها دو روز دیگر تا معرفی پرچمدار جدید ال‌جی به نام G2 زمان باقی مانده است. امروز، تصویری از راهنمای استفاده از این گوشی در وب پخش شده است که به وضوح نشان می‌دهد که دکمه‌های سخت‌افزاری G2 در قسمت پشتی این گوشی قرار دارند. همچنین بر طبق این راهنما، برای استفاده از این گوشی حتما باید از سیم‌کارت‌های نانو استفاده کرد و خبر خوب، آنکه این گوشی مجهز به درگاه microSD است.
تبلیغات

در ابتدا باید گفت که اکنون دیگر مطمئنیم که دکمه‌های موجود در پشت گوشی G2، همان دکمه‌های کاهش و افزایش صدا و دکمه خاموش/روشن می‌باشند. علاوه بر این، انگار خبری از سنسور تشخیص اثر انگشت در این گوشی نیست.

در این راهنمای آموزشی‌، محل قرارگیری سیم‌کارت،‌ نشان می‌دهد که برای استفاده از این گوشی، می‌بایست حتما از سیم‌کارت‌های نانو استفاده نمود.

همچنین امکان اضافه نمودن حافظه‌های microSD به گوشی G2 وجود دارد. درضمن اکنون می‌دانیم که این گوشی مجهز به یک باتری 2610 میلی‌آمپر ساعتی است.

با این اوصاف و با اطلاعاتی که امروز از این گوشی جدید، بدست آمده، به نظر نمی‌رسد که ال‌جی، اطلاعات جدیدی از گوشی G2 را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

این کمپانی قصد دارد پرچمدار جدید خود را چهارشنبه این هفته و در طی یک مراسم اختصاصی در شهر نیویورک آمریکا معرفی نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات