بسته‌ی بروزرسانی GDR2 ویندوز فون 8 برای لومیا 920، از 23م مرداد آماده دریافت خواهد بود

یک‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
بالاخره GDR2 هم آماده عرضه شد. اپراتور استرالیایی تلسترا به‌عنوان یکی از نخستین اپراتورهایی که آن را ارائه می‌کند، اذعان کرد که در حال انجام بررسی‌های نهایی است و به‌زودی آن را در برای مشتریان خود دردسترس قرار خواهد داد. البته شایان ذکر است که بسته‌ی بروز رسانی اصلی ویندز فون 8 تحت عنوان GDR3 تا اوایل سال 2014 ارائه نخواهد شد.
تبلیغات

همه ما منتظریم تا بالاخره اولین بسته‌ی به‌روزرسانی ویندوز فون 8، به تلفن ما هم راه پیدا کند. کاربران زیادی از زمان دقیق عرضه آن برای تلفن هوشمندشان می‌پرسند که البته پاسخ درست را باید از اپراتور خود سؤال کنند. در میان سهل انگاری دیگر اپراتورها بالاخره تلسترا، اعلام کرد که تا 23م مرداد، GDR2 را برای لومیا 920 ارائه خواهد کرد.

این به‌روزرسانی شامل رفع ایرادات برنامه Xbox Music برای ارائه‌ی داده‌های متای صحیح و بهینه‌سازی قابلیت رادیو FM است. همچنین برنامه Data Sense دیگر مختص شبکه‌ای خاص نیست و از این گذشته، گزینه‌های بیشتری برای برنامه Lens، به‌عنوان برنامه عکاسی پیش‌فرض، ارائه شده است. همچنین مرورگر اینترنت اکسپلورر با برخی بهینه‌سازی‌های HTML5 و ارتقای کارایی برنامه‌های اسکایپ و Lync همراه شده است و از CardDAV جی‌میل نیز پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود طی مرداد ماه (آگوست)، شاهد ارائه این بروز رسانی برای اکثر تلفن‌های ویندوز فونی باشید. البته ممکن است با وجود مشکلاتی که برای ارائه نسخه بهینه شده برای HTC 8X، پیش آمده با قدری تأخیر هم مواجه شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات