پشتیبانی از ویدئو به سرویس اینستاگرام اضافه خواهد شد

دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام، همان اپلیکیشن به اشتراک گذاری تصویر محبوب، احتمالا طی این هفته شاهد اضافه شدن پشتیبانی از ویدئو نیز خواهد بود. فیس‌بوک، صاحب امتیاز اپلیکیشن اینستاگرام، قرار است روز پنج‌شنبه این هفته یک کنفرانس در مورد یکی از محصولاتش برگزار نماید؛ و حال با پخش این خبر این احتمال می‌رود که فیس‌بوک قرار است نسخه ارتقاء یافته اینستاگرام را معرفی نماید.
تبلیغات

 بسیاری از کارشناسان تصور می‌کردند که فیس‌بوک قرار است سرویس آر‌اس‌اس جدید خود را که بسیار شبیه گوگل ریدر است معرفی نماید حال این اینستاگرام است که در کانون توجهات قرار گرفته و احتمالا قرار است دست‌خوش تغییرات شگرف شود. اپلیکیشنی که قرار است از این به بعد به قاتل «واین»، اپلیکیشن به اشتراک گذاری ویدئو در سرویس توییتر، شناخته شود.

چهار هفته پیش گزارش شد که فیس‌بوک در حال انجام آزمایشات نهایی قابلیت به اشتراک گذاری ویدئو در اپلیکیشن اینستاگرام می‌باشد. این قابلیت جدید به کاربران امکان خواهد داد تا ویدئوهای خود را از طریق تلفن همراه بر روی سرورهای اختصاصی اینستاگرام آپلود کرده و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند. مدت زمان مجاز برای هر ویدئو نیز 5 تا 10 ثانیه تعیین شده است.

قطعا فیس‌بوک با اضافه کردن این قابلیت به نرم‌افزار محبوب اینستاگرام، بیش از پیش بر محبوبیت آن خواهد افزود و قطعا کاربران بسیاری در سراسر جهان از این اقدام خشنود خواهند شد.

به هر حال به زودی تمام حدس‌ها و یقین‌ها جامه واقعیت به تن خواهند کرد. برای این منظور کافیست تا معرفی رسمی نسخه بروز شده اینستاگرام که احتمالا پنج‌شنبه این هفته معرفی می‌شود صبر کنیم.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات