اپل سرویس و نرم‌افزار نقشه‌ی خود را به روز کرد

سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
امشب اپل در رونمایی از نسخه‌ی بعدی نرم‌افزارها و سیستم عامل‌های خود پرده برداشت. در بخش‌های مختلف تغییرات و پیشرفت‌های خوبی قابل مشاهده است و نقشه هم یکی از این بخش‌هاست. در ادامه به تغییرات اعمال شده در نرم‌افزار نقشه و قابلیت‌های جدید آن می‌پردازیم.
تبلیغات

بله، امشب در سنفرانسیسکو صحبت از بهبود سرویس نقشه‌ اپل شده است. این سرویس در ابتدای عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی سیستم عامل OS X یعنی Mavericks قابل استفاده است.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

نقشه‌ خیبان‌ها، نقشه‌ سه بعدی از بالا و راهنمایی سر پیچ‌ها همه و همه در نرم‌افزار نقشه پیش‌بینی شده است. یکی دیگر از امکانات جالب نرم‌افزار این است که می‌توان موقعیت‌ها را از نرم‌افزاری که در کامپیوتر دستاپ نصب شده برای گوشی آیفون ارسال کرد. بنابراین استفاده از نرم‌افزار نقشه توسط وسایل مختلف ساده‌تر از قبل خواهد بود.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

با توجه به اینکه رقیب اصلی اپل در زمینه‌ی سرویس نقشه، گوگل است، اپل به زودی مجموعه‌ی نرم‌افزارنویسی یا SDK جدید برای سرویس نقشه را در اختیار نرم‌افزارنویسان قرار می‌دهد تا بتوانند از قابلیت‌های سرویس نقشه در نرم‌افزارهای خود استفاده کنند.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

نرم‌افزار تقویم یکی از اولین نرم‌افزارهاییست که از سرویس نقشه بهره می‌برد و سایر نرم‌افزارهای جدید نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

خبرهای بیشتر را در صفحه اختصاصی WWDC 2013 مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات