اپل، از نسل جدید مک پرو پرده برداشت: نهایت زیبایی، خلاقیت و قدرت

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
مک پرو، قدرتمندترین کامپیوتر ساخت اپل، پس از مدت زمان طولانی، به‌روز شد. این کامپیوتر طراحی استوانه‌ای شکل خارق‌العاده به خود گرفته است.
تبلیغات

مک پرو، قدرتمند ترین کامپیوتر ساخت شرکت اپل، که برای مدت‌ زمان نسبتا طولانی، مورد بی‌توجهی واقع شده بود، بروزرسانی شد. این کامپیوتر دسکتاپ کاملا بازطراحی شده و نکته جالب در مورد آن این است که، مراحل ساخت و مونتاژ آن تماما در ایالات متحده صورت خواهد گرفت.

با وجود آن‌که در WWDC امسال هم  خبری از زمان ارائه رسمی آن به بازار نیست، اما اطلاعات خوبی از مشخصات منحصر به فرد آن منتشر شده است. به گفته مسئولان اپل، مک پرو که به نوعی ادامه دهنده‌ی راه G5 است، اینبار با قدرتی بی‌نظیر و طراحی منحصر بفرد ظاهر خواهد شد.

فیل شیلر، در هنگام معرفی این محصول گفت که "دیگر خلاق‌تر از این نمی‌توانیم باشیم". برخلاف مدل‌های پیشین و سایر محصولات اپل، این دستگاه به طور کامل در ایالات متحده طراحی، ساخته و مونتاژ می‌شود و کیفیت آن تضمین شده است.

محصول جدید از نظر اندازه تنها یک هشتم نسل پیشین مک پرو خواهد بود، وزن کمتری خواهد داشت و در پاییز امسال به همراه نسل بعدی پردازنده‌‌ی 12 هسته‌ای و 256 بیتی زنون اینتل، دو پردازنده‌ی گرافیکی FirePro با پشتیبانی از رزولوشن 4k ، درگاه تاندربولت 2 ، حافظه رم از نوع DDR3 با فرکانسی 1866 مگاهرتزی و حافظه SSD وارد بازار خواهد شد.

این کامپیوتر رومیزی و قدرتمند اپل، به طور ویژه برای طراحان، امور رندرینگ و وظایف سنگین پردازشی بهینه‌سازی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات